Creativeworld
Trends

Med Messe Frankfurt på vej ind i fremtiden
Det personlige møde er i øjeblikket vigtigere end nogensinde. De stadig udfordrende økonomiske og politiske forhold, den accelererede ændring i sociale værdier og den fremadskredne digitalisering kræver nye løsninger og innovative tilgange til den globale forbrugsvareindustri. Derfor går Messe Frankfurt offensivt ind i fremtiden med nye måder og kreative tilgange. Netværk, inspiration og bestilling bliver endnu mere effektivt, intensivt og smartere på de tre førende internationale forbrugsvaremesser Ambiente, Christmasworld og Creativeworld i 2023, hvor 4.700 udstillere har meldt deres ankomst for sammen at sikre verdens største messeplatform.
Branchenyt

Frankfurt Consumer Goods Fairs er aflyst
Januar og februar er traditionen tro de måneder, hvor den internationale design- og interiørbranche rejser til de store messer i Frankfurt. Det bliver ikke tilfældet denne gang. Messe Frankfurt har netop meldt ud, at både Christmasworld, Paperworld og Creativeworld i januar 2022 og Ambiente i februar er aflyst.
Dekoration

Masser af inspiration til julen 2019/2020
Et nyt hal-layout gør arbejdet lettere for de besøgende på Christmasworld, der holdes fra 25.-29. januar 2019 i Frankfurt sideløbende med Paperworld og Creativeworld.
Trends

Tre messer samles under navnet "Home of Consumer Goods"
Ambiente, Christmasworld og Creativeworld slås nu sammen til ”Home of Consumer Goods”. Dermed sikrer Messe Frankfurt, at man også i fremtiden vil være verdensledende indenfor forbrugsvare-sektoren. Paperworld nedlægges, men udstillerne fordeles i de relevante områder, bl.a. i en ny Ambiente-sektion ”Working”.
Dekoration

Så begynder julen
Julepynten til julen 2019 blev præsenteret på den netop afsluttede Christmasworld i Frankfurt. Sideløbende var også Paperworld og Creativeworld, hvor man også kunne hente god inspiration og finde nye varer.