Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living. Foto: Messe Frankfurt

28.10.2024

Sponseret

Dimex

'Vi lancerer Ambiente 2025 med et eksklusivt designet brand-område i hal 3.1 for premium leverandører fra møbel- og boligindretningssektoren. Vores mål her er klart: at åbne for nye forretningspartnerskaber og fremme nye kontakter fra hele verden med fokus på vækstområderne hospitality- og kontraktvirksomhed,” forklarer Yvonne Engelmann, direktør for Ambiente Living, Giving, Working. 
Med borde, stole, garderobeskabe, polstrede møbler, senge, belysning og boligtekstiler dækker man de forskellige opholdsområder og bruger denne nye platform til spændende produktlanceringer.

Interiørmærker perfekt iscenesat

Handelskøbere fra hele verden kan forvente et unikt mix i hal 3.1. Som en del af Interior Design-serien drager ”Interior Looks” fordel af sin direkte nærhed til Office Design & Solutions-serien med Future of Work-højdepunktet. Sammensmeltningen af ​​moderne livsstil og arbejdsstil vil give en bred vifte af målgrupper ideer til løsninger og partnerskaber til succesfulde internationale forretningsrelationer. Ambiente bliver som en one-stop-løsning for hospitality- og kontraktforretningssektoren. Hal 3.1 bliver endnu en gang et designhub for indretningsarkitekter, erhvervsejendomsoperatører og møblering af offentlige rum, moderne arbejdspladser og internationale hotelkæder og restauranter.
Trin for trin vil ”Interior Looks” blive udvidet til at omfatte flere udvalgte internationale møbelmærker, og dermed styrke Ambientes fokus på design. 
Denne førende internationale messe for forbrugsvarebranchen bliver således en handels- og netværksplatform med et specialiseret internationalt sortiment af service, husholdningsartikler og køkkener til indretningskoncepter, møbler, boligtekstiler, belysning og boligdekorationer.

Læs mere her

Kontraktforretning er et fokuspunkt på Ambiente 2025. Foto: Messe Frankfurt

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Tre forbrugsgodemesser på en gang

I februar mødes forbrugsgodebranchen, designere og mange andre i Frankfurt på Ambiente, Christmasworld og Creativeworld.

Nu med et nyt brand-område ”Interior Looks,” der dækker premium møbel- og indretningsbrands og alt lige fra at sove, spise og bo til arbejde.

 For tredje gang afvikler man de tre messer samtidigt, og denne gang også med fokus på hospitality og kontraktforretning.

Mere fra...

28.10.2024Dimex

Sponseret

Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

28.10.2024Dimex

Sponseret

Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, fællesfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

06.01.2023Dimex

Sponseret

Under mottoet "Home of Consumer Goods" vil Messe Frankfurt tilbyde verdens mest innovative og omfattende udvalg af forbrugsgoder fra 2023.

05.07.2022Dimex

Sponseret

Neonyt Lab: working together for a more sustainable fashion industry

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Copyright 2023