Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område
Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.
Ambiente: Udvikling af vækstområderne hospitality og kontraktvirksomhed
Ambiente lægger vægt på internationalt netværksarbejde inden for vækstområdet hospitality. Et klart højdepunkt er den særlige præsentation af ”The Lounge” som bindeled mellem hospitality, kontraktforretning og boligindretning. I denne grænseflade præsenterer Ambiente det nye brand-område ”Interior Looks,” der dækker premium møbel- og indretningsbrands og alt lige fra at sove, spise og bo til arbejde.
Meta-emner som bæredygtighed, design & livsstil, nyt arbejde, digitalisering og fremtidens detailhandel definerer messens specialprogrammer. De fem akademier, der henvender sig til temaerne Hospitality, Future of Work, Remanexpo, Conzoom Solutions og Creative Academy på Creativeworld, tilbyder et væld af ekspertviden om disse emner. Der bliver temadage med spændende tanker om AI, bæredygtighed og cirkulær økonomi.
Christmasworld: Fokus på festlig belysning, storskala- & festdekoration
Christmasworld er igen den uovertrufne globale messe for sæson- og festdekorationer - efter princippet ’Sæsonens dekorationer når de er bedst’ – med fokus på årstidens dekoration for hele året.
På messens fredag, vil en guidet tur markere et højdepunkt med mulighed for besøgende at opleve de nyeste trends inden for festbelysning, storskala- og kontraktudsmykning, og hvor man samtidig kan udvide sit netværk. Målgrupperne her er kommercielle slutbrugere og derfor institutioner og organisationer som shoppingcentre, banegårde, dekorationsbureauer, flagskibsbutikker, lufthavne, forlystelses- og fritidsparker, større hotel- og restaurantkæder og outletcentre.
Højdepunkter på Creativeworld
Creativeworld udvider yderligere sin position som det internationale B2B branchemødested for hobby-, håndværks- og håndarbejdsartikler og intensiverer netværksfaktoren, og dermed understreger messens ubestridte position for gør-det-selv-folket.