Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Tre-i-en-messe 2025. Ambiente, Christmasworld, Creativeworld. Foto: Messe Frankfurt

28.10.2024

Sponseret

Dimex

Ambiente: Udvikling af vækstområderne hospitality og kontraktvirksomhed
Ambiente lægger vægt på internationalt netværksarbejde inden for vækstområdet hospitality. Et klart højdepunkt er den særlige præsentation af ”The Lounge” som bindeled mellem hospitality, kontraktforretning og boligindretning. I denne grænseflade præsenterer Ambiente det nye brand-område ”Interior Looks,” der dækker premium møbel- og indretningsbrands og alt lige fra at sove, spise og bo til arbejde.
Meta-emner som bæredygtighed, design & livsstil, nyt arbejde, digitalisering og fremtidens detailhandel definerer messens specialprogrammer. De fem akademier, der henvender sig til temaerne Hospitality, Future of Work, Remanexpo, Conzoom Solutions og Creative Academy på Creativeworld, tilbyder et væld af ekspertviden om disse emner. Der bliver temadage med spændende tanker om AI, bæredygtighed og cirkulær økonomi. 

Christmasworld: Fokus på festlig belysning, storskala- & festdekoration 
Christmasworld er igen den uovertrufne globale messe for sæson- og festdekorationer - efter princippet ’Sæsonens dekorationer når de er bedst’ – med fokus på årstidens dekoration for hele året.
På messens fredag, vil en guidet tur markere et højdepunkt med mulighed for besøgende at opleve de nyeste trends inden for festbelysning, storskala- og kontraktudsmykning, og hvor man samtidig kan udvide sit netværk. Målgrupperne her er kommercielle slutbrugere og derfor institutioner og organisationer som shoppingcentre, banegårde, dekorationsbureauer, flagskibsbutikker, lufthavne, forlystelses- og fritidsparker, større hotel- og restaurantkæder og outletcentre.

Højdepunkter på Creativeworld
Creativeworld udvider yderligere sin position som det internationale B2B branchemødested for hobby-, håndværks- og håndarbejdsartikler og intensiverer netværksfaktoren, og dermed understreger messens ubestridte position for gør-det-selv-folket.

Læs mere her

Oplev tre messer på en billet. Foto: Messe Frankfurt

Oplev tre messer på en billet. Foto: Messe Frankfurt

Oplev tre messer på en billet. Foto: Messe Frankfurt

Oplev tre messer på en billet. Foto: Messe Frankfurt

Denne artikel er del af et tema:

Tema: Tre forbrugsgodemesser på en gang

I februar mødes forbrugsgodebranchen, designere og mange andre i Frankfurt på Ambiente, Christmasworld og Creativeworld.

Nu med et nyt brand-område ”Interior Looks,” der dækker premium møbel- og indretningsbrands og alt lige fra at sove, spise og bo til arbejde.

 For tredje gang afvikler man de tre messer samtidigt, og denne gang også med fokus på hospitality og kontraktforretning.

Mere fra...

28.10.2024Dimex

Sponseret

Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

28.10.2024Dimex

Sponseret

Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

28.10.2024Dimex

Sponseret

Christmasworld Trends 25+: Spotlight på ansvar, fællesfølelse og optimisme

28.10.2024Dimex

Sponseret

Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

06.01.2023Dimex

Sponseret

Under mottoet "Home of Consumer Goods" vil Messe Frankfurt tilbyde verdens mest innovative og omfattende udvalg af forbrugsgoder fra 2023.

05.07.2022Dimex

Sponseret

Neonyt Lab: working together for a more sustainable fashion industry

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Copyright 2023