Udvikling

Branchenyt

Ny CEO for detailvirksomhed: De bedste resultater nås gennem en stærkere virksomhedskultur

Peter Rønn er ny CEO hos Inbogulve amba, der omfatter Garant-kæden og Erhvervsgulve.dk. Han har senest gennemført en omfattende turnaround af Kop & Kande og står nu overfor at skulle styre en af Danmarks største kæder af gulv- og gardinforretninger i den rigtige retning.

Branchenyt

Nyt look – nye visioner hos Aurora Group

Aurora Group præsenterer et helt nyt logo, som er spydspis for en helt ny, mere moderne og tidssvarende visuel identitet, mission og vision.

Indhold fra partner

Branchenyt

12 virksomheder indgår samarbejde med 12 designvirksomheder

En samarbejdsordning, som går under navnet Plus, skal rykke på virksomheders evne til at skabe udvikling og innovation. Det skal ske gennem design og designmetoder.

Udstyr

Et stel til fremtiden

Ens? kan meget vel blive Ateliers afløser. Det fastslår Peter Maae Jensen, direktør i Aida, i forbindelse med, at aida lancerer et nyt og ikke mindst nyskabende stel, der forener skandinavisk og japansk porcelænstradition.

Brugskunst

Udvikling er vores benzin

Rikki Tikki Company er inde i en positiv udvikling – ikke mindst i udlandet og virksomhedens salgschef Michael Jacobsen, der har siddet på posten i godt et år, mener, at det i høj grad handler om at være proaktive og skabe nye muligheder.

Branchenyt

OBH Nordica version 2.0

OBH Nordica har fået nyt logo. Country manager Martin Riis kalder det kronen på værket i den udvikling, man har været igennem, og som betyder, at OBH Nordica i dag har en ny brandplatform, der afspejler brandets DNA.

Brugskunst

Vi skaber design til alle

Målet for Pure Culture er at skabe design til priser for alle. ”Og selv om produkterne følger tiden, er det endnu vigtigere, at vi selv synes, de er fede”, lyder det fra Jette Carlsen, der fastslår, at Pure Culture er i vækst.

Branchenyt

2017 er året, hvor vi satser

”Vi skal ud, hvor isen er tynd. Det er der, vi opererer bedst”. Det siger Daniel Hilfling fra Lyngby ApS, og han kalder 2017 for et skelsættende år, hvor der skal udvikles såvel på virksomheden som på markederne og kollektionen.

Branchenyt

Dansk e-handel vokser markant

Vi danskere bliver mere og mere vilde med at handle på nettet. Det ses på omsætningen for den samlede danske e-handel, som er steget med 20 procent i forhold til sidste år.

Udstyr

Dynamisk udvikling hos Aida

Aida kan melde om tre år med positive resultater, og det seneste regnskab har været det mest positive af dem alle. I takt med det udvikles nye, spændende produkter og serier.

Udstyr

Vi vil være best in class

”Vi vil ikke kæmpe om at kunne tilbyde den laveste pris. Vi vil give detailhandlerne nogle produkter med features, de kan sælge til kunderne og dermed gøre det, de er bedst til”, siger Michael Ring, indehaver af Stelton.

Bad

Udviklingslegetøj til badet

Just Think Toys har udviklet de såkaldte BathBlocks til badet.

Tekstiler

Vi leger med designet og udfordrer normerne

Grafisk, legende, farverigt– og altid med et twist. Sådan beskriver Mette Ditmer selv sit design. Hun finder stor skønhed i rene, enkle linjer, og hun lader materialerne og detaljerne skabe udtrykket. Lige nu ser hun en positiv tendens i branchen.

Brugskunst

Vi skaber design til alle

Målet for Pure Culture er at skabe design til priser for alle. ”Og selv om produkterne følger tiden, er det endnu vigtigere, at vi selv synes, de er fede”, lyder det fra Jette Carlsen, der fastslår, at Pure Culture er i vækst.

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere