10.03.2017  |  Business  |  Branchenyt

Nyt look – nye visioner hos Aurora Group

Indhold fra partner Hvad er dette?

Aurora Group præsenterer et helt nyt logo, som er spydspis for en helt ny, mere moderne og tidssvarende visuel identitet, mission og vision.

København, d. 1. marts 2017 – Aurora Group kan i dag bryste sig af mere end 100 års historie, men især inden for de seneste år har den nordiske virksomhed med hovedsæde i Ballerup nord for København undergået en enorm udvikling og vækst.

Det er grunden til, at Aurora Group nu præsenterer et helt nyt logo, som er spydspis for en helt ny, mere moderne og tidssvarende visuel identitet, mission og vision. Det nye logo har desuden tilknyttet et nyt payoff, som indeholder ikke bare ét, men to løfter.

Building Your Business

“Med vores nye logo præsenterer vi ikke bare en helt ny identitet. Det er også et statement om, at vi de seneste år har forvandlet os fra distributør til en stærk business partner med fokus på at bygge brands. At kunne distribuere varer hurtigt og effektivt mellem producenter og forhandlere er i dag blot en forudsætning. Producenterne har brug for en dedikeret og engageret partner, som kan komme bredt ud i markedet samt være til stede hos forhandlerne for at sikre det maksimale salg og den bedste repræsentation af brandet,” lyder det fra CEO hos Aurora Group, Henrik Finnedal.

“Samtidig har forhandlerne brug for en partner, som sætter sig dybt ind i deres forretning og ikke alene hjælper med at fylde produkter ind i forretningen. Vi arbejder dagligt for at sikre, at de helt rigtige produkter og brands placeres og eksponeres i de helt rigtige forretninger. Vores mål er altid at få dem hele vejen ud til forbrugerne gennem målrettet salgstræning i butikkerne, salgsoptimering på kædeniveau og daglig professionel in-store eksekvering. På den måde har vores nye payoff en dobbeltvirkende mening,” forklarer Henrik Finnedal.

We build your business – We build your brand

“Vores mission er at udvikle dit brand som producent – og din business som forhandler. Vores vision er, at vi skal være den stærkeste partner, ikke bare lokalt, men i hele Norden. Det er også derfor, at vores nye logo nu kommunikerer Aurora Group som én samlet enhed,” siger Henrik Finnedal. Til at underbygge den nye vision har Aurora Group de seneste tre-fire år investeret kraftigt i områder som marketing, IT og logistik og ikke mindst i en salgsorganisation, som i dag er blevet større og mere specialiseret med dedikerede og dygtige salgskonsulenter, Key Account Managers og Category Managers, der sammen skal sikre resultater gennem et mere effektivt samarbejde som bindeled mellem producenter og forhandlere.

“Endelig skal vores nye identitet markere vores imponerende CV med erfaring i at udvikle varemærker til stærke og velkendte brands, samt at vores fokus de senere år har bevæget sig udover det marked, vi kalder for elektroniktilbehør. Med brands som B&O Play, Duracell, Braun, Oral-B og Razer har vi i dag også teamet op med absolutte topspillere indenfor lyd, personal power, personlig pleje og gaming. Vi har benyttet vores ekspertise gennem mere end 100 år til at nå ud til nye partnere med spændende og innovative produktkategorier, og dén udvikling er kun lige begyndt.”

We build your business – We build your brand

Mere info på www.auroragroup.eu

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere