Tema: En verden af wellbeing
I en verden præget af usikkerhed, kriser og stress søger forbrugerne mere end nogensinde før efter ro og balance i hverdagen. Wellness og wellbeing er blevet nøglebegreber i denne søgen efter indre ro og overskud. For detailhandlen og leverandørerne af produkter til badeværelse og soveværelse ligger der en betydelig mulighed i at imødekomme efterspørgslen ved at tilbyde produkter, der ikke kun plejer kroppen, men også sindet. Det gælder velduftende sæber, luksuriøse håndklæder, bodylotions, lækkert sengetøj og ikke mindst bæredygtige løsninger, der kan skabe værdi og tiltrække bevidste forbrugere.
14.10.2024Designbase.dk
En verden af wellbeing
Wellbeing er mere end blot et buzzword – det er en central del af den moderne forbrugers livsstil. Det betyder gode muligheder for at tilbyde produkter, der understøtter forbrugernes behov for ro, afslapning og mental balance. Badeværelset og soveværelset er to nøgleområder, hvor denne tendens for alvor tager fart, og hvor efterspørgslen efter velværeprodukter er høj
09.10.2024Quilts of Denmark A/S
Sponseret
Dansk kvalitet, der omfavner alle
En god nattesøvn kræver den rette dyne og hovedpude. Med Danske Øer-kollektionen handler det dog om meget mere end bare søvn – det er en investering i velvære og komfort. Kollektionen har fokus på kvalitet, miljø og dyrevelfærd, og er skabt til at gøre en mærkbar forskel for nattesøvnen samt skabe en følelse af ro i hverdagen.
14.10.2024Society of Lifestyle
Sponseret
House Doctor skaber frirum til ro og velvære
Hvordan skaber du en følelse af velvære i boligen med få greb? Det giver stylist, Anne Møller Wilstrup, sit bud på her. Som ansvarlig for styling af showrooms for det danske livsstilsbrand House Doctor er kreative retail-løsninger hverdagskost.
09.10.2024Quilts of Denmark A/S
Sponseret
Temprakon: Nyt look og opgraderet komfort
Temprakon-konceptet har fået et løft – både visuelt og produktmæssigt. Det er dog fortsat danskproducerede kvalitetsdyner, puder og rullemadrasser med avanceret temperaturregulering og luksuriøst dunfyld, der er hele grundkernen i konceptet.
29.07.2024Designbase.dk
Æstetisk ansvarlighed
”RE·ESSENCE afspejler vores værdier - RE·think, RE·spect, RE·duce. Vi tror på, at vi skal genoverveje den måde, vi lever på, have respekt for os selv og naturen og reducere vores CO2-udledning. Men skal forbrugeren tage produktet til sig, skal det også være smukt og lækkert i brug”. Det siger kvinder bag det nye danske brand RE·ESSENCE, der er håndsæbe på koncentrat
14.10.2024Designbase.dk
Skønne farver med et bæredygtigt design-edge
”Vi ville skabe noget anderledes, komfortabelt sengetøj, der er godt for både mennesker og miljø”. Det fortæller Jan Oliver Booth og Henrik Pedersen, der står bag Homehagen, og de har fået skabt et brand, med sit eget, unikke udtryk og en stil, kunderne kommer tilbage efter. Nu har Homehagen taget skridtet ud på B2B-markedet, og målet er at udbygge designuniverset
Se flere temaer
Se alleHold dig opdateret med designbase.dk
Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.