Frederik Brønnum
23.04.2024Designbase.dk
Imerco har momentum og skaber vækst
”Lige nu har Imerco momentum, og det udnytter vi til at øge vores markedsandele”. Det siger Frederik Brønnum, CEO i Imerco. Grunden til væksten i et ellers stagnerende marked, mener han hænger klart sammen med Imercos omnichannelstrategi, og de mange investeringer, man har gjort i netop samspillet mellem de fysiske butikker og onlinehandlen.
18.10.2019Designbase.dk
Imerco: Vi investerer i fremtiden
Indtjeningen hos Imerco er indtil videre i markant vækst i 2019 vs. året før, og man har fundet sit fokus. To nye brands er netop lanceret, der er investeret millioner i onlineforretningen, og man er i fuld gang med at skabe en bæredygtighedsstrategi. ”Retail er en hård branche, men vi er fortrøstningsfulde”, siger adm. direktør Frederik Brønnum, der heller ikke er bleg for at slå fast, at man fremadrettet vil samarbejde med dem, der vil Imerco.
04.12.2017Designbase.dk
Imerco er klar til fremtiden
Med en kombination af fysiske butikker og webshop, og med ikke færre end 181 butikker, hvoraf de 37 rebrandes som Imerco Home, er Imerco nu klar til at tage markedet med storm. Vi er ganske enkelt nødt til at have en kæde med volumen, hvis vi skal overleve i fremtiden, siger adm. direktør Frederik Brønnum, og hos Imerco er man godt på vej.
24.05.2016Designbase.dk
Imerco har appetit på livet
Stoltheden over at være en del af Imerco er vendt tilbage i virksomheden. Vi har vendt et underskud på 18 mio. til et overskud på 83 mio. kr. på tre år, og vi fortsætter væksten og udviklingen af kæden, lyder det fra adm. direktør i Imerco Frederik Brønnum.
Hold dig opdateret med designbase.dk
Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.