18.10.2019 | Business | Ledelse & drift
Imerco: Vi investerer i fremtiden
Indtjeningen hos Imerco er indtil videre i markant vækst i 2019 vs. året før, og man har fundet sit fokus. To nye brands er netop lanceret, der er investeret millioner i onlineforretningen, og man er i fuld gang med at skabe en bæredygtighedsstrategi. ”Retail er en hård branche, men vi er fortrøstningsfulde”, siger adm. direktør Frederik Brønnum, der heller ikke er bleg for at slå fast, at man fremadrettet vil samarbejde med dem, der vil Imerco.
Login med brugernavn/password eller Linkedin

Opret en profil på designbase.dk og få bl.a. adgang til låst indhold
Opret medlemskabTekstiler

Bouclé i boligen
Trends

Deal done i Paris
Maison&Objet Paris melder om øget besøgstal og flere internationale besøgende. Samtidig sås en acceleration af implementeringen af Maison &Objets digitale tjenester, og en ny omnichannel-løsning kan nu understøtte hele dekorations-, design- og livsstilssamfundet.