3daysofdesign: Jacob Jensen rebrandes og genfortolkes
Det ikoniske brand Jacob Jensen præsenterer en ny kollektion
Det er med ærefrygt og stor respekt, at Jacob Jensen i samarbejde med F&H rebrandes og genfortolkes. Det sker med lanceringen af en kollektion af produkter, som vi alle sammen bruger mange gange om dagen. ”Og det er helt bevidst, for Jacob Jensen har altid skabt produkter, der skal bruges”. Det fortalte CEO Thomas Bennedsen, da jeg mødte ham under 2daysofdesign, hvor der i F&Hs Kitchen, Living, Dining butik på Niels Hemmingsens Gade er indrettet et Jacob Jensen rum under overskriften Meaningful Moments.
”Produkterne er nye designs, der er skabt i Jacob Jensens ånd, for so den person, han var, ville han være dybt skuffet, hvis vi bare havde hentet tidligere designs i arkiverne og sat dem i produktion igen”, fortæller Thomas Bennedsen, der slår fast, at allerede nu er lanceringen en stor succes.
”Vi har haft internationale indkøbere og international presse og influencere i vores Jacob Jensen rum og alle var de meget begejstrede for vores nye kollektion, så det lovet godt”.
Kollektionen vil blive lanceret i butikkerne i efteråret 2024 og i foråret 2025.