Relancering

Branchenyt

Designbase fylder 100 år

For 100 år siden valgte en række fremsynede mennesker fra isenkrambranchen at udgive et magasin. Det har siden udviklet sig til Designbase. Missionen er den samme som dengang: At informere og inspirere branchen. Visionen er at forblive branchens go-to-place ved at tilbyde den mest moderne og involverende kommunikationskanal.

Branchenyt

Hay relancerer hollandsk designstol

Designvirksomheden Hay har indgået et samarbejde med den hollandske møbelproducent Ahrend. Det er der kommet en relancering af en hollandsk designstol fra 1958 ud af.

Branchenyt

Paustian relancerer designstol

Møbelhuset Paustian relancerer nu designklassikeren ’Muslingestolen’ tegnet af arkitekt Philip Arctander i 1944. Det sker i et samarbejde med Philip Arctanders barnebarn og stifterne af Paustian.

Brugskunst

Iittala relanceres på det danske marked

To mestre i tidløst design fra hver sin side af verden deler deres vision om et hjem i harmoni. Resultatet, Iittala X Issey Miyake-kollektionen, er en unik samarbejdsbaseret luksuskollektion af keramik, glas og tekstiler til hjemmet. Samtidig er lanceringen af Issey Miyake-samarbejdet også startskuddet på en relancering af Iittala, hvilket er til stor gavn for detailhandlen, slår Lars Tandrup fra Fiskars fast.

Bad

Vi vil stikke ud og begejstre

Købsbeslutningen skulle flyttes fra hjernen til hjertet, da Brabantia for tre år siden besluttede sig for at relancere brandet med mere kant og med større fokus på design – men med samme gode funktion.

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere