Relancering
Design

Når katten er ude
Table top

BODUM relancerer ikonisk stel
Grethe Meyers ikoniske stel, blåkant, fra 1965 bliver igen højaktuelt. BODUM skaber nemlig nyt liv omkring det smukke stel, der satte et markant aftryk på 60´erne og blev en del af den danske designhistorie. Stellet relanceres under navnet BLÅ og bliver nu fremstillet i porcelæn, som var Grethe Meyers oprindelige ønske.
Branchenyt

Farfars design
Det nye designbrand MAZŌ, lancerer første kollektion under 3 Days of Design.
Branchenyt

Designbase fylder 100 år
For 100 år siden valgte en række fremsynede mennesker fra isenkrambranchen at udgive et magasin. Det har siden udviklet sig til Designbase. Missionen er den samme som dengang: At informere og inspirere branchen. Visionen er at forblive branchens go-to-place ved at tilbyde den mest moderne og involverende kommunikationskanal.
Branchenyt

Hay relancerer hollandsk designstol
Designvirksomheden Hay har indgået et samarbejde med den hollandske møbelproducent Ahrend. Det er der kommet en relancering af en hollandsk designstol fra 1958 ud af.
Branchenyt

Paustian relancerer designstol
Møbelhuset Paustian relancerer nu designklassikeren Muslingestolen tegnet af arkitekt Philip Arctander i 1944. Det sker i et samarbejde med Philip Arctanders barnebarn og stifterne af Paustian.
Brugskunst
Iittala relanceres på det danske marked
To mestre i tidløst design fra hver sin side af verden deler deres vision om et hjem i harmoni. Resultatet, Iittala X Issey Miyake-kollektionen, er en unik samarbejdsbaseret luksuskollektion af keramik, glas og tekstiler til hjemmet. Samtidig er lanceringen af Issey Miyake-samarbejdet også startskuddet på en relancering af Iittala, hvilket er til stor gavn for detailhandlen, slår Lars Tandrup fra Fiskars fast.
Bad

Vi vil stikke ud og begejstre
Købsbeslutningen skulle flyttes fra hjernen til hjertet, da Brabantia for tre år siden besluttede sig for at relancere brandet med mere kant og med større fokus på design men med samme gode funktion.
Branchenyt

Louise Roe lancerer ny visuel identitet og kreativt studie
Louise Roe fornyer sig selv med en identitet, der fremover skal sætte tonen for virksomhedens designsprog.
Outdoor

Blomsternes favorit vender tilbage
I 2020 fejrer Stelton 60 år med design og relancerer i den forbindelse den tidløse og klassiske Original blomstervandkande designet af Peter Holmblad i 1978.
Indhold fra partner
Table top

Stabelbar stub
Holmegaard relancerer glasserien Stub, der blev designet af Grethe Meyer og Ibi Trier Mørch tilbage i 1950’erne.
Brugskunst

Relancering: Dansk Designikon i nyt/gammelt materiale
Kubusstagen, der i dag er blevet et dansk designikon, bliver til efteråret relanceret i dét materiale, de første stager blev lavet i tilbage i 1960erne.
Udstyr

Dansk design med kant
På under ét år har den danske designvirksomhed Spring Copenhagen fundet sin egen niche og er lige nu repræsenteret i over 300 butikker verden over med såvel dansk design fra 1950erne som med nyt dansk design skabt af upcoming designere.
Branchenyt

Lyngby Porcelæn relancerer klassiske vaser i nye udgaver
Nu relancerer Lyngby Porcelæn fire klassiske vaser i nye udgaver, som er tilpasset det moderne hjem.
Branchenyt

Verdens første porcelæns-termostel vender tilbage
Lyngby Porcelæn relancerer det slanke og elegante porcelæns-termosæt som en del af sin 2015-kollektion. Termosættet var det første af sin slags på verdensplan.
Brugskunst

Wiinblad vender tilbage
Rosendahl lancerer Björn Wiinblad 2.0.