Tendence Village

Networking og nye indkøbsimpulser er i højsædet på Tendence Frankfurt.

Tendence Village. Foto: Christof Herdt, Messe Frankfurt.

Messen, der kører fra 24.-27. juni 2017 præsenterer for anden gang deres Village område. Her viser ti førende brands hvordan produkter kan arrangeres mest effektivt i forhold til Point-of-Sales. De ti brands er Cedon Museumshops, Charles + Marie, Design im Dorf, Donkey Products, Good Old Friends, Gift Company, Mark’s Europe, Paperproducts Design, Reisenthel Accessoires og Werkhaus.

Tendence Village er opstået som et fælles initiativ mellem Messe Frankfurt og udstillerne på Tendence og tilbyder et åndehul på messen, hvor networking med kollegaer er i højsædet. En af de deltagende udstillere Gift Company’s CEO Christian Schmidt udtaler: "Village er en oase af ro, hvor besøgende kan undslippe messens travlhed, møde deres kolleger og holde diskussioner med dem".

Relateret indhold

27.03.2024Designbase.dk

Det er OK at markedsføre ”PFAS-fri” og ”ikke tilsat PFAS”

27.03.2024Designbase.dk

Ambiente 2024: De bedste gaver er bæredygtige

25.03.2024Designbase.dk

Virksomheders viden om materialer skal boostes

22.03.2024Kop & Kande

Sponseret

Kop & Kandes årsresultat 2023

22.03.2024Designbase.dk

Skal jeg holde lukket på forårets helligdage?

21.03.2024Designbase.dk

Hübsch har deltaget i et kartel

21.03.2024Designbase.dk

Bolia får nyt logo

21.03.2024Designbase.dk

For få søger ind på erhvervsuddannelser

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023