Netværksplatform forbinder virksomheder med influencers
For at hjælpe virksomheder med at finde de rette samarbejdspartnere, har Conzoom Solutions tilføjet en ny kategori for influencers og bloggere til sin jobplatform.
Corornavirussen har stadig et fast greb om samfundet, sundhedssektoren og industrien. Og med vigtigheden af at holde afstand, er digitaliseringens rolle blevet mere central, idet flere bliver hjemme og fordyber sig i digitalt indhold og sociale medier.
Endvidere er influencers og bloggere blevet værdifulde kommunikationspartnere for virksomheder, der ønsker at styrke sin branding. Og med den nuværende situation og forbrugernes vaner online, kan det være gavnligt at investere i en skræddersyet strategi på de sociale medier.
For at tilvejebringe mødet mellem virksomheder og de rette kommunikationspartnere tilføjer Conzoom Solutions en ny kategori for bloggere og influencers til sin jobplatform.
På jobplatformen, der blevet lanceret i starten af 2020, kan disse præsentere sig selv og tilbyde ydelser til virksomheder, ved at oprette profiler og links til deres kanaler.
“Den nye tilføjelse til jobplatformen tilbyder influencers og bloggere en god mulighed for specifikt at kunne adressere virksomheder i industrien i disse tider. Og vice versa kan virksomhederne drage fordel af at fortage målrettede søgninger efter dygtige influencers eller bloggere, der kan hjælpe med at optimere deres kommunikationsstrategier”, siger Stephan Kurzawski, board of management hos Messe Frankfurt Exhibition.
- HCL