Morsø
Dekoration

Skulpturel vase hæver sig som sort ild
Designet af Peter Svarrer for Morsø er ’Flame’-vasen en organisk veksling af skyggespil og lanceres nu i en ny sæsonfarve
Indhold fra partner
Dekoration

Fire Balls fra Morsø
Organisk formsprog gemmer på hemmelighed
Indhold fra partner
Table top

Maskuline gryderiste taler til det moderne køkken
De nye gryderiste har et maskulint, tidløst design, der taler til det moderne køkken.
Indhold fra partner
Branchenyt

Vi vil eje en større del af værdikæden
”Tidligere så vi detailbutikkerne som vores kunder, i dag ser vi i højere grad forbrugerne som vores kunder. Det betyder, at vi skal være med til at sælge oplevelser og koncepter”. Det siger Knud Lomborg, adm. direktør i F&H, og det er en del af baggrunden for den udvikling, der sker hos F&H, hvor man har stort fokus på egenejede brands.
Branchenyt
Ny webportal booster dansk design i Japan
Den danske ambassade i Japan har sammen med 12 danske designbrands skabt en ny webportal, der skal guide flere japanere ind i deres butikker.
Dekoration

Fra mig til dig
I slutningen af 2004 modellerede den prisvindende, Svenstrup-baserede billedhugger og skulptør Lene Purkær Stefansen tre hjertevarme skulpturer til sin datters dagplejemor som tak for alt.
Indhold fra partner
Dekoration

Roots stagen fra Morsø
Lys vintermørket op
Indhold fra partner
Dekoration

River fra Morsø
Skab ro med flodens krusninger
Indhold fra partner
Udstyr

Gammelt dansk brand med et moderne udtryk
Morsø version 2.0 er klar til at få sin ilddåb. Varemærket løftes fra at være et velrenommeret brændeovnsmærke til at være et nyt livsstilsmærke med en spændende historie og en fuld kollektion af livsstilsprodukter. Vi har ladet designerne få fri leg til at formgive i Morsø-ånden, siger adm. direktør Peter Normann Nielsen.