Giv kunderne nu-og-her tilbud i din fysiske butik
Med en ny løsning er det nu muligt for fysiske butikker at give kunderne personlige tilbud på deres smartphones, mens de besøger butikken.
Softwareproducenten Adobe har udviklet en ny løsning, som kan komme fysiske butikker til stor gavn. Med den nye løsning er det nemlig muligt for butikkerne at sende personlige tilbud til kundernes smartphones, mens de er på besøg i butikken. Det skriver Detailfolk på sin hjemmeside.
De nye kundetilbud skal skræddersys via Adobe Marketing Cloud, og det er muligt at formidle tilbuddene via smser, notifikationer og e-mails.
Nu kan vi som de første tilbyde butikker muligheden for at sende skræddersyede tilbud til kunderne, mens de er i butikken. Hvis en kunde for eksempel har brugt lang tid på at kigge på sko, kan butikken give kunden et yderligere incitament til at gennemføre et køb ved at tilbyde kunden en rabat i form af en push-notifikation eller sms, siger Jes Schyum, nordisk kommunikationschef hos Adobe, i en pressemeddelelse.
Derudover vil det også være muligt at inkludere interaktive skærme i butikkerne, hvilket vil være med til at gøre kundeoplevelsen mere ensartet og personaliseret.