Branchen forenes igen: Med innovation og inspiration som omdrejningspunkt

The Inspired Home Show i Chicago giver internationale detailhandlere og agenter en unik mulighed for at udforske branchen og opdage nye muligheder.

Foto: TheInspiredHomeShow.com..

Med en fornyet interesse for boligdesign og -indretning i 2022, vil det være kritisk vigtigt for indkøbere fra dewtailbranchen at differentiere deres produkter ved at finde nye kollektioner og brands, der også fremadrettet kan skabe glæde og tiltrække kunder.

Det vil også være vigtigt for indkøberne at finde nye virksomheder at samarbejde med for at differentiere deres leveringer, noget, der er blevet helt tydeligt I forbindelse med de sourcing og shipping udfordringer, branchen star overfor netop nu.

Når The Inspired Home Show vender tilbage på McCormick Place i Chicago fra 5.-8. marts, vil der være masser af brands og produkter, trends og ideer, der kan spille en rolle i forhold til at differentiere sortimentet i butikkerne.

Lee Eisemans præsentation. Foto: TheInspiredHomeShow.com.

Messen vil rumme produkter fra alle kategorier inden for boligen, og de seneste innovationer bliver præsenteret for markedet af over 1600 udstillere med mere end 250 nye virksomheder og tusindvis af nye produkter.

På messen vil der ud over de mange nye produkter være foredrag, specialudstillinger og networking. Foredragsholderne vil bl.a. være Lee Eisemann fra Pantone, der fortæller og de nyeste farvetrends, Tom Mirabile, der tæller om forbrugernes livsstilstrends samt om branchens forfatning lige nu. 

I løbet af messen vil man kunne se farve- og forbrugertrends, nye tekniske produkter og detailhandelsinnovationer. Bl.a. kan man se, hvordan eksperter forventer, fremtidens butikker vil se ud. 

Healthy @Home Trending Today Preview. Her vil 60 udstillere med produkter, der fokuserer på det sunde hjem, en sund sjæl og en sund krop være at finde.

Pantones displays i messegang. Foto: TheInspiredHomeShow.com.

Udstillernes tilgang spænder fra, hvordan vi fysisk kan rengøre vores bolig og organisere hjemmemiljøet til sikker tilberedning af madvarer.  Bæredygtige boligprodukter, der ikke efterlader farligt affald og produkter, der kan sænke vores stressniveau og sikre et generelt velbefindende.

Discover Design Gallery. Her kan besøgende se unikke produkter, der definerer hjemmet. Discover Design Expo præsenterer high-end, design-forward koncepter fra forskellige produktkategorier og fra hele verden.

Inventor’s Corner. En pavilion, hvor 60 opfinderes viser deres nyeste produkter. Her kan man tale med udviklerne selv, og finde ud af. Hvad der motiverer kreativiteten.

IHA Market Watch. En udstilling af produkter, der illustrerer de fem vigtigste forbruger livsstilstrends, der former hvad og hvor produkter til hjemmet vil blive købt de næste 18-24 måneder.

New Product Showcase/Global Innovation Award for Product Design. New Product udstillingen findes i Buyers Clubs i hver udstillingsbygning, og præsenterer nye produkter fra messen. gia for Product Design udstillingen er et must-see. Her sættes fokus på de seneste nyudviklinger og cutting-edge innovationer, der alle er finalister i gia Awards.

Foto: TheInspiredHomeShow.com.

Det er sikkert og trygt

The Inspired Home Showw samarbejder med Epistemix, en data science virksomhed, der har opbygget computermodeller for at hjælpe regering, byer, sundhedsvæsentet og messebranchen med at identificere ricici i forbindelse med events i forhold til Covid-19.

“Sundheden og sikkerheden er at største vigtighed for IHA, og vi ønsker at besøgende, udstillere, medarbejdere og byen Chicago føler sig sikre på, at vi tager alle de forholdsregler, der skal til. Ved at samarbejde med Epistemix og ved at benytte deres forudsigelser, kan vi identificere risikoen og sikre, at alle får en tryg messe”, siger Derek Miller, IHA president & CEO, og han understreger, at man løbende vil holde skarpt øje med udviklingen af Covid 19 og tage de korrekte forholdsregler.

For ydeligere information aog får at registrere dig gratis til messen, besøg TheInspiredHomeShow.com.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.01.2025Xilium

Sponseret

Producentansvar for emballage: Xilium gør processen simpel

15.01.2025Designbase.dk

Alt for få SMV’er har en plan

14.01.2025Designbase.dk

Flere unge kan nu få deres første arbejde

13.01.2025Designbase.dk

Ny lov muliggør equity crowdfunding

09.01.2025Designbase.dk

Så mange danske virksomheder gik konkurs i 2024

08.01.2025Designbase.dk

Antallet af butikstyverier stiger

07.01.2025Designbase.dk

Positiv ledelsesadfærd kan mindske risikoen for depression og angst

06.01.2025Designbase.dk

Danskerne bekymrer sig for miljø og klima, når de handler på Temu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
TrendSet Munich
Messe
Trendset i München

FYRVÆRKI AF IDÉER, PRODUKTER OG TRENDS

Dato

31.01.2025

Sted

Am Messesee 6, 81829 München

Formland
Messe
Formland Spring 2025

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse

Dato

02.02.2025

Tid

10:00

Sted

Herning

Formex
Messe
Stockholm Furniture Fair

Welcome to Stockholm Furniture Fair, Scandinavia’s leading platform for design, furniture, architecture and lighting. Held annually in Stockholm, Sweden, the fair attracts architects, designers, interior decorators, buyers, and enthusiasts from all around the world. Stockholm Furniture Fair is a platform for business and networking as well as product launching and new innovations.

Dato

04.02.2025

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Dimex
Messe
Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

Kreativitetens hjerte slår i Frankfurt: Creativeworld er ikke kun verdens førende messe for kreative og gør-det-selv-produkter, men også en platform for fantasifulde og overraskende nye trends. De tre nye trendverdener "LET'S TAKE A WALK... in the city", "LET'S TAKE A WALK... in the garden" og "LET'S TAKE A WALK... in the forest" giver ren inspiration og vil give udstillere og besøgende et overblik live fra 7. til 10. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Copyright 2023