Branchen forenes igen: Med innovation og inspiration som omdrejningspunkt
The Inspired Home Show i Chicago giver internationale detailhandlere og agenter en unik mulighed for at udforske branchen og opdage nye muligheder.
Med en fornyet interesse for boligdesign og -indretning i 2022, vil det være kritisk vigtigt for indkøbere fra dewtailbranchen at differentiere deres produkter ved at finde nye kollektioner og brands, der også fremadrettet kan skabe glæde og tiltrække kunder.
Det vil også være vigtigt for indkøberne at finde nye virksomheder at samarbejde med for at differentiere deres leveringer, noget, der er blevet helt tydeligt I forbindelse med de sourcing og shipping udfordringer, branchen star overfor netop nu.
Når The Inspired Home Show vender tilbage på McCormick Place i Chicago fra 5.-8. marts, vil der være masser af brands og produkter, trends og ideer, der kan spille en rolle i forhold til at differentiere sortimentet i butikkerne.
Messen vil rumme produkter fra alle kategorier inden for boligen, og de seneste innovationer bliver præsenteret for markedet af over 1600 udstillere med mere end 250 nye virksomheder og tusindvis af nye produkter.
På messen vil der ud over de mange nye produkter være foredrag, specialudstillinger og networking. Foredragsholderne vil bl.a. være Lee Eisemann fra Pantone, der fortæller og de nyeste farvetrends, Tom Mirabile, der tæller om forbrugernes livsstilstrends samt om branchens forfatning lige nu.
I løbet af messen vil man kunne se farve- og forbrugertrends, nye tekniske produkter og detailhandelsinnovationer. Bl.a. kan man se, hvordan eksperter forventer, fremtidens butikker vil se ud.
Healthy @Home Trending Today Preview. Her vil 60 udstillere med produkter, der fokuserer på det sunde hjem, en sund sjæl og en sund krop være at finde.
Udstillernes tilgang spænder fra, hvordan vi fysisk kan rengøre vores bolig og organisere hjemmemiljøet til sikker tilberedning af madvarer. Bæredygtige boligprodukter, der ikke efterlader farligt affald og produkter, der kan sænke vores stressniveau og sikre et generelt velbefindende.
Discover Design Gallery. Her kan besøgende se unikke produkter, der definerer hjemmet. Discover Design Expo præsenterer high-end, design-forward koncepter fra forskellige produktkategorier og fra hele verden.
Inventor’s Corner. En pavilion, hvor 60 opfinderes viser deres nyeste produkter. Her kan man tale med udviklerne selv, og finde ud af. Hvad der motiverer kreativiteten.
IHA Market Watch. En udstilling af produkter, der illustrerer de fem vigtigste forbruger livsstilstrends, der former hvad og hvor produkter til hjemmet vil blive købt de næste 18-24 måneder.
New Product Showcase/Global Innovation Award for Product Design. New Product udstillingen findes i Buyers Clubs i hver udstillingsbygning, og præsenterer nye produkter fra messen. gia for Product Design udstillingen er et must-see. Her sættes fokus på de seneste nyudviklinger og cutting-edge innovationer, der alle er finalister i gia Awards.
Det er sikkert og trygt
The Inspired Home Showw samarbejder med Epistemix, en data science virksomhed, der har opbygget computermodeller for at hjælpe regering, byer, sundhedsvæsentet og messebranchen med at identificere ricici i forbindelse med events i forhold til Covid-19.
“Sundheden og sikkerheden er at største vigtighed for IHA, og vi ønsker at besøgende, udstillere, medarbejdere og byen Chicago føler sig sikre på, at vi tager alle de forholdsregler, der skal til. Ved at samarbejde med Epistemix og ved at benytte deres forudsigelser, kan vi identificere risikoen og sikre, at alle får en tryg messe”, siger Derek Miller, IHA president & CEO, og han understreger, at man løbende vil holde skarpt øje med udviklingen af Covid 19 og tage de korrekte forholdsregler.
For ydeligere information aog får at registrere dig gratis til messen, besøg TheInspiredHomeShow.com.