Nyt dansk interiørbrand oplever stor succes i udlandet
Det nye, danske interiørbrand SILO-DESIGN har på kort nyt opnået stor succes i udlandet. Og det hele startede på Maison & Objet i Paris.
Den anerkendte Masion & Objet-messe i Paris, som i år fandt sted fra den 20. til den 24. januar, var ganske givende for Thomas Larner direktør i LarnerDesign, der står bag det nye brand SILO-DESIGN.
På messen lancerede han det nye brand over for den internationale presse og de internationale forhandlere. Og det viste sig at skulle være startskuddet til et helt nyt eventyr med en masse ordrer.
Læs også: Maison&Objet i Paris: Design og livsstil på globalt plan
"Det hele eksploderede mellem hænderne på os dernede forrige weekend. På en uge har vi fået forhandlere i 25 lande fra Korea over Benelux til Indien, og mange har endda bestilt i tusindvis af produkter på første ordre. Jeg er meget, meget lettet og lykkelig, fordi SILO-DESIGN er en drøm, der endelig går i opfyldelse," siger Thomas Larner.
I Danmark lanceres i første omgang en serie bakker samt en helt ny slags grill, der bl.a. kan grille på højkant og bruger færre kul end en traditionel grill. Alt er produceret i Danmark.
SILO-DESIGN forhandles på silodesign.dk.