Nu har Normann ændret hele sin flagskibsbutik igen
I sensommeren 2016 lukkede designhuset Normann Copenhagen sin flagskibsbutik i København for at forandre rummene til ukendelighed. Nu har butikken igen skiftet udseende.
Normann Copenhagen har endnu en gang ændret udseendet på deres flagskibsbutik på Østerbro i København. Den nye og noget teatralske udstilling skal udfordre forestillingen om, hvordan en møbelbutik ser ud. Ændringen kommer kort tid efter, at designhuset lavede den største forandring i flagskibsbutikkens over ti år lange historie.
Normann-direktør og ejer Poul Madsen kalder det en videreførelse af husets ambition om at skabe brandoplevelser, som er mere end blot butiksrum, skriver retailnews.dk.
- Vi er overvældet over hvor stærk en brandpositionering, det nye showroom har givet os både her i Danmark men især internationalt. Showroomet er en vigtig prik for Normann Copenhagen-brandet, når vi møder vores internationale kunder. At de ser os som et modigt, internationalt designhus med kant, siger Poul Madsen.
Showroomets største vægflade har for eksempel fået stribet kulør, og ud fra væggen gror bløde, stribede gulvtæpper, som flugter med vægmønstret. Tæpperne rucher visuelt ned mod gulvet, så det er muligt at røre og fornemme kvaliteten.
Den nye udgave af flagskibsbutikken slog dørene op 10. marts.