Hamonoya fejrer sit 20-års jubilæum
Når Hamonoya på tirsdag 22. juni slår dørene op for kunder, forretningsforbindelser og venner af huset, er det for at fejre, at det netop nu er 20 år siden, virksomheden blev etableret.
Hamonoya blev grundlagt i 2003, som en distributionsvirksomhed, der sælger eksklusivt køkkenudstyr, service, tekstiler og home accessoires af høj kvalitet til mere end 2.000 butikker i Danmark, Norge Sverige, Finland og Island.
I 2017 købte Eva Veileborg Hald virksomheden, og i 2021 kom Martin Riis til som CCO. Siden har de to udviklet Hamonoya, og virksomheden har været på en rejse, der bringer den ind i fremtiden med fokus på at være en full service-partner for branche.
Brandporteføljen er løbende blevet udbygget, og fremadrettet satser man på det skandinaviske marked med design til boligen men dog med køkkenet som omdrejningspunkt og med et fortsat fokus på både funktionalitet, kvalitet og design.
Som sammensætningen af brands- og produkter ser ud nu, er de ”gamle” velkendte bl.a. Microplane, Gefu, Lékué og Kochblume, mens der blandt de nye ses brands om Jean Dubost Laguiole, Cilio, Küchenprofi, Root7 samt Naturally Med, Dutchdeluxes, Leonardo, By Mogensen med mange flere. Og Hamonoya fejrer sit 20-års jubilæum med at løfte sløret for endnu et spændende, nyt samarbejde med den internationale koncern Acturus Group, der tæller brands som Rosenthal, inklusive Versace Dinnerware, Sambonet bestik, gryder og pander, Paderno køkkenudstyr samt stentøj og porcelæn fra Arthur Krupp, Hutschenreuther, Arzberg og Thomas.
Receptionen holdes i Hamonoyas 500 kvm store hovedkontor og showroom på Ejby Industrivej 91B i Glostrup fra kl. 15-18.
-PF