Artikler virksomheden er nævnt i
25.07.2024Designbase.dk
Kay Bojesens design til bordet får nyt liv
Kay Bojesen og Hamonoya har indgået et samarbejde. Det betyder, at brandet i højere grad kan udvikle sig og styrke sin position i markedet. For mens Sus Bojesen Rosenqvist fra Kay Bojesen nu kan koncentrere sig om det kreative, B2B-kunderne og hospitality markedet inden for tablewear, tager Eva Veileborg Hald fra Hamonoya sig af salget til detailhandlen.
29.04.2024Designbase.dk
Det smukt dækkede bord
Det smukt dækkede bord er essentielt for design- og interiørbranchen. Det er branchens core, og det er her, der kan skabes spændende, inspirerende designoplevelser ude i butikkerne. Oplevelser, som kan give forbrugerne nye ideer til kreative løsninger og spændende køb.
18.03.2024Designbase.dk
Vi vil samarbejde med eksperterne
Hamonoya har fået flere nye brands i porteføljen, og med dem er man ved at være nået hele vejen rundt omkring borddækning og køkken. ”Alle de brands, vi samarbejder med, er eksperter inden for deres område, og det er en del af Hamonoyas DNA”, siger Eva Veileborg Hald, der står bag Hamonoya. Hun slår fast, at det handler om balancen mellem pris, kvalitet og design, men at også det cirkulære aspekt fylder i branchen.
21.09.2023Designbase.dk
Versace kommer til Norden
Hamonoya har fået distributionen af alle brands i Acturus Group i det meste af Norden. Med det kommer super eksklusive brands som Versace og Swarowski til Danmark, men også brands som Rosenthal, Junto, Thomas, Sabonet og Paderno. Og Eva Veileborg Hald og Martin Riis ser frem til den nye, store udfordring.