15.07.2020 | Business | Ledelse & drift
GROHE trækker sin deltagelse på ISH 2021 af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager
Indhold fra partner Hvad er dette?
Efter grundige interne diskussioner, annoncerede GROHE mandag den 13. juli, at de trækker sig fra at deltage ved næste års ISH-messe i Frankfurt 2021.
Den vanskelige beslutning skyldes tre hovedårsager; som et globalt brand og en del af LIXIL, kommer virksomhedens værdier først: Respekt og at gøre det rette. I tråd med indsatsen GROHE har taget under pandemien for at beskytte ansatte, forretningspartnere og kunder i form af strenge hygiejne- og sikkerhedstiltag, forbliver helbred og sikkerhed en topprioritet for GROHE. Dernæst er situationen vedrørende COVID-19 i Tyskland og resten af Europa stadig skrøbelig, og større events er næsten en uberegnelig risiko. Ydermere finder GROHE ikke hygiejnetiltagene, som ISH har præsenteret, tilfredsstillende.
Jonas Brennwald, CEO LIXIL EMENA og Co-CEO Grohe AG forklarer: “Vi beklager at måtte meddele, at vi aflyser vores deltagelse på ISH-messen, der afholdes i marts 2021. Vores kunder og forretningspartnere forventer, at vi skaber en unik oplevelse med fantastiske produktlanceringer og personlige møder på messen. Under de givende omstændigheder og begrænsninger ser vi ikke dette som muligt med et traditionelt messekoncept.”
“Vi var kede af at høre, at det ikke var muligt at udsætte ISH-messen til et senere tidspunkt,” tilføjer Thomas Fuhr, COO Fittings LIXIL International og Co-CEO Grohe AG.
“En af vores virksomhedsværdier er at ’gøre det rette’. Vi er overbeviste om, at aflysningen i denne krisesituation desværre er det eneste rette at gøre for at sikre alle involverede parters helbred og sikkerhed.”
I kølvandet af denne beslutning vil GROHE ligeledes gennemgå deltagelsen ved andre messer i EMENA-regionen (Europa, Mellemøsten og Nordafrika). Information omkring dette kommer senere på regionalt plan.
Dette til trods, ønsker GROHE at skabe en unik oplevelse for kunder og medier næste år, og arbejder derfor i skrivende stund på et alternativt koncept. Hvordan GROHE vil lancere og præsentere sine kommende innovationer vil blive annonceret på et senere tidspunkt.
Bad

GROHE Icon 3D. Gør det umulige muligt
Armaturet Icon 3D printet gør det umulige muligt.
Indhold fra partner
Bad

GROHEs priskatalog 2020 er nu klar!
GROHEs nye priskatalog 2020 er klar til bestilling hos din lokale konsulent.
Indhold fra partner
Bad

Et af de mest populære og elegante af sin slags
Med et etgrebs håndvaskarmatur fra GROHEs designserie, Essence, får du et af GROHEs mest populære armaturer, som samtidigt er et af de mest elegante.
Indhold fra partner
Bad

Case: Comwell H.C. Andersen Odense og GROHE – ”Kompromisløs kvalitet, der kan imødekomme enhver forventning for standard”
På Hotel Comwell H.C. Andersen i hjertet af byen der var hjemstavn for den danske og verdenskendte forfatter, Hans Christian Andersen, forstår man at få folk til at føle sig hjemme.
Indhold fra partner
Bad

Case: Et moderne og flot look som gæsterne påskønner
Midt i trekantsområdet med udsigt til Vejle Å ligger forretnings-, konference- og familiehotellet Vejle Center Hotel. Her kombineres moderne konferencefaciliteter med en hyggelig atmosfære, hvilket gør det et ideelt valg for alle typer af gæster.
Indhold fra partner
Bad

Case: GROHEs Sensia Arena øger gæsteoplevelsen på tværs af landets mest prominente hoteller og kroer
Gennem den seneste tid har flere af landets mest prominente hoteller og kroer landet over set den store værdi i, at præsentere deres gæster for ekstra velvære og luksus.
Indhold fra partner