01.04.2021  |  Interior  |  Trends

GROHE åbner branchens første digitale oplevelses-hub

Indhold fra partner Hvad er dette?

Den 16. marts havde GROHE verdenspremiere på en ny digital platform, GROHE X, der både fungerer som en virtuel messe og som første skridt på en ny digital rejse for brandets kunder og interessenter.

Gå på opdagelse på GROHE X her

Med en række skræddersyede digitale arrangementer markerer GROHE i dag åbningen af sanitetsbranchens første digitale oplevelseshub, GROHE X. På grund af covid-19- pandemien har GROHE trukket sig fra verdens førende messe for vand og sanitet, ISH, her i marts måned og lancerer som alternativ GROHE X som et nyt digitalt mødested for brandets kunder og interessenter

GROHE X er dog ikke kun en erstatning for messeaktiviteterne som en virtuel messe, men er udviklet som branchens første digitale oplevelses-hub, hvor de besøgende får mulighed for at skabe deres egen individuelle brandoplevelse takket være informativt og inspirerende multimedieindhold, der er målrettet behovene hos de professionelle forretningspartnere og forbrugere. Platformen byder samtidig på helt nye måder at interagere på med online kontakt til GROHE-brandeksperter og dedikeret faglig support fra teknikere, konsulenter mv. Formålet er, at GROHE X skal bringe verden tættere sammen som en platform til engageret udveksling af ideer med støtte fra GROHEs eksperter.

Ud over at samle store mængde af inspirerende redaktionelt indhold på ét sted, lanceres platformen med en række funktioner og events, der er skræddersyet til GROHEs forskellige interessenter som installatører, grossister, arkitekter og designere samt forbrugere.

Det nye sted at mødes
”I en tid hvor mulighederne for ansigt til ansigt-møder er begrænsede, sikrer GROHE X et nyt miljø til samarbejde og deling af ideer med vores kunder. Platformen er første skridt på en ny digital rejse sammen med vores kunder, som konstant vil blive udviklet og udvidet i takt med deres behov,” fortæller Poul Christian Pedersen, leder af GROHE Danmark

”Med skræddersyet indhold, der er nøje tilpasset den enkelte målgruppe, afspejler GROHE X også vores nye kommercielle strategi, som blev introduceret sidste år. Baseret på omfattende feedback fra GROHEs kunder, udviklede ledelsesteamet en go-to-marked tilgang, der tilbyder en differentieret produktportefølje og dedikerede tjenester til hver af målgrupperne. Fokus på kundernes behov og ambitioner har også en central betydning for de nye produkter, som GROHE vil præsentere på GROHE X i fremtiden,” fastslår Poul Christian Pedersen og tilføjer:

”Vi har meget store forventninger til GROHE X, som understreger GROHE’s innovative tilgang til markedet og forståelse for, at nye udfordringer giver helt nye muligheder.”

Tags: Grohe A/S

Mere fra Grohe A/S

Grohe A/S

https://www.grohe.dk/da_dk/

  • grohe@grohe.com
  • +45 44 65 68 00
  • Sluseholmen 8C, 2. TH., 2450 København SV

GROHE er et førende globalt brand indenfor komplette badeværelsesløsninger og køkkenudstyr og har i alt over 6.000 medarbejdere, heraf 2.400 i Tyskland. Siden 2014, har GROHE været en del af LIXIL Group Corporation. Som et internationalt brand forfølger GROHE brandværdierne teknologi, kvalitet, design og bæredygtighed og bestræber sig på at tilbyde "Pure Freude a Wasser". GROHE har siden…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere