Carlsberg går ind i borddækning
Carlsberg i samarbejde med det svenske firma Midnatt udviklet en unik kollektion bestående af duge og ølunderlag – perfekt til sæsonens spilleaftener med venner og familie.
I et uventet samarbejde har Carlsberg og det svenske boligtekstilmærke Midnatt skabt en ny, opfindsom indretningskollektion under navnet Table of Triumph. Ideen bag det er at fejre det drama og fællesskab, der skabes under alle sæsonens spilleaftener. Kollektionen er den første af sin slags for begge brands.
"Vi elsker at plukke referencer fra vores omgivelser og omdanne dem til fine detaljer til hjemmet. Denne gang har vi ladet os inspirere af deckets æstetik, den stigende stemning i sociale spil og af Carlsbergs åbenlyse rolle midt i festen," siger Josephine Blix, stifter af Midnatt.
Kollektionen består af en dug i fire forskellige størrelser og et sæt med fire bordskånere, alle broderet med motiver, der hentyder til spillets dramatiske drejninger. På den måde er kollektionen ikke kun en flot indretningsdetalje, men noget, der kan tage spilaftenen til næste niveau.
"Hos Carlsberg er vi drevet af nysgerrighed og en passion for at skabe mindeværdige øjeblikke. Derfor er det fantastisk, at vi sammen med Midnatt kan lancere en unik kollektion, hvor fællesskabet om en drink er i fokus. Ved et dækket bord samles vi til samtale, leg og latter," siger Louise Eckerbom, Sr Brand Manager Carlsberg.
Siden 2017 har den svenske virksomhed Midnatt kombineret bæredygtighed og design. Den nye kollektion er, ligesom deres øvrige serie, GOTS-certificeret og lavet af økologisk bomuld.
"Vi er nået langt i bæredygtighedsarbejdet og er meget stolte af at kunne tilbyde bløde, fleksible og smukke produkter med bæredygtig produktion. Det er noget, vi har arbejdet med fra starten og selvfølgelig noget, der præger samarbejdet sammen med Carlsberg. For os har det været både sjovt og inspirerende at skabe denne kollektion sammen med Carlsberg, som deler vores passion for kvalitet og fællesskab," siger Louisa Hammarbäck, grundlægger af Midnatt.