Carlsberg går ind i borddækning

Carlsberg i samarbejde med det svenske firma Midnatt udviklet en unik kollektion bestående af duge og ølunderlag – perfekt til sæsonens spilleaftener med venner og familie.

Foto: Midnatt

I et uventet samarbejde har Carlsberg og det svenske boligtekstilmærke Midnatt skabt en ny, opfindsom indretningskollektion under navnet Table of Triumph. Ideen bag det er at fejre det drama og fællesskab, der skabes under alle sæsonens spilleaftener. Kollektionen er den første af sin slags for begge brands. 

"Vi elsker at plukke referencer fra vores omgivelser og omdanne dem til fine detaljer til hjemmet. Denne gang har vi ladet os inspirere af deckets æstetik, den stigende stemning i sociale spil og af Carlsbergs åbenlyse rolle midt i festen," siger Josephine Blix, stifter af Midnatt. 

Kollektionen består af en dug i fire forskellige størrelser og et sæt med fire bordskånere, alle broderet med motiver, der hentyder til spillets dramatiske drejninger. På den måde er kollektionen ikke kun en flot indretningsdetalje, men noget, der kan tage spilaftenen til næste niveau. 

"Hos Carlsberg er vi drevet af nysgerrighed og en passion for at skabe mindeværdige øjeblikke. Derfor er det fantastisk, at vi sammen med Midnatt kan lancere en unik kollektion, hvor fællesskabet om en drink er i fokus. Ved et dækket bord samles vi til samtale, leg og latter," siger Louise Eckerbom, Sr Brand Manager Carlsberg. 

Siden 2017 har den svenske virksomhed Midnatt kombineret bæredygtighed og design. Den nye kollektion er, ligesom deres øvrige serie, GOTS-certificeret og lavet af økologisk bomuld. 

"Vi er nået langt i bæredygtighedsarbejdet og er meget stolte af at kunne tilbyde bløde, fleksible og smukke produkter med bæredygtig produktion. Det er noget, vi har arbejdet med fra starten og selvfølgelig noget, der præger samarbejdet sammen med Carlsberg. For os har det været både sjovt og inspirerende at skabe denne kollektion sammen med Carlsberg, som deler vores passion for kvalitet og fællesskab," siger Louisa Hammarbäck, grundlægger af Midnatt.

Formex

Sponseret

Kreativitet og bæredygtighed i fokus på Formex i januar

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

17.01.2025F&H Group A/S

Sponseret

Smag på sommeren – ét glas ad gangen

17.12.2024aida a/s

Sponseret

LIFE IN COLOUR Confetti udvider serien

17.12.2024aida a/s

Sponseret

En cremet og smuk nyhed i LIFE IN COLOUR

09.12.2024Designbase.dk

Carlsberg går ind i borddækning

21.11.2024F&H Group A/S

Sponseret

Gense giver klassisk design nyt liv til moderne behov

20.11.2024aida a/s

Sponseret

Hvid jul med RAW Arctic White

19.11.2024aida a/s

Sponseret

Confetti-partner inspirerer hele vejen til Sydkorea

14.11.2024aida a/s

Sponseret

Sådan laver du en servietsløjfe

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
TrendSet Munich
Messe
Trendset i München

FYRVÆRKI AF IDÉER, PRODUKTER OG TRENDS

Dato

31.01.2025

Sted

Am Messesee 6, 81829 München

Formland
Messe
Formland Spring 2025

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse

Dato

02.02.2025

Tid

10:00

Sted

Herning

Formex
Messe
Stockholm Furniture Fair

Welcome to Stockholm Furniture Fair, Scandinavia’s leading platform for design, furniture, architecture and lighting. Held annually in Stockholm, Sweden, the fair attracts architects, designers, interior decorators, buyers, and enthusiasts from all around the world. Stockholm Furniture Fair is a platform for business and networking as well as product launching and new innovations.

Dato

04.02.2025

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Dimex
Messe
Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

Kreativitetens hjerte slår i Frankfurt: Creativeworld er ikke kun verdens førende messe for kreative og gør-det-selv-produkter, men også en platform for fantasifulde og overraskende nye trends. De tre nye trendverdener "LET'S TAKE A WALK... in the city", "LET'S TAKE A WALK... in the garden" og "LET'S TAKE A WALK... in the forest" giver ren inspiration og vil give udstillere og besøgende et overblik live fra 7. til 10. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Copyright 2023