Besøgende i massevis på Ambiente og Christmasworld
Allerede nu, hvor messen lukker ned i morgen, kan der meldes om besøgsrekord
Fra Steltons stand, var keramikeren Eric Landon, Tortus Copenhagen i gang med at dreje Tortus vasen. Foto: Pia Finne
Messetrioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld oplever lige nu et sandt rush af besøgende. Messen, der åbnede i fredags og lukker i morgen, kan melde om fyldte gange, og godt gang i salget. Faktisk strømmer fagfolk fra den tyske og internationale detailhandel og fra kontraktbranchen til det fuldt bookede messecenter for at lade sig inspirere af de nye produkter fra 4.660 udstillere, og én ting står allerede klart, ifølge messeledelsen: Denne messe overgår alle forventninger. Udstillerne er glade, og det gælder også de danske udstillere, som vi har talt med i løbet af de seneste dage.
Alle som én melder, at der er masser af besøgende på messen, og at der både netværkes og handles. Og som det ofte er med de store internationale messer, slår de danske udstillere også fast, at de har fået mange nye kontakter fra lande over hele verden.
Generelt er holdningen, er 2025 bliver et vendepunkt. Der er en større positivitet i branchen nu, indkøberne køber rent faktisk varer, lyder det fra de danske brands, og både indkøbere og udstillere forventer, at forbrugerne i 2025 vil bruge flere penge på deres bolig.
F&H viste et nyt brand Shoku by Villa Collection. Foto: Pia Finne
Minier i massevis fra Rosti. Foto: Pia Finne
Zone er klar med en ny badeværelseskollektion i stål. Foto: Pia Finne
De smukke Ultima glas fra Aida. Foto: Pia Finne
Lübech Living viste en meget fin vase i kork i bløde former. Foto: Pia Finne
Sirius Company var klar med nye lysdekorationer til julen 2025. Foto: Pia Finne