Lübech Living ApS
CARE FOR TOMORROW – SHAPE THE FUTURE
For Lübech Living startede det bæredygtige eventyr i 2009. Det startede med håndlavede blomsterpotter i genbrugspapir. I dag inkluderer vores bæredygtige univers ydermere nytænkende materialer som zero waste papir, genbrugsplastik, genbrugsfilt, genbrugsglas og keramik produceret ved hjælp af solenergi.
Lübech Living designer og producerer vores egne brands OOhh og OOhhx, arbejder som europæisk distributør for det internationale anerkendte lysmærke Vance Kitira samt er nordisk distributør for UASHMAMA.
“Vi har fokus på bæredygtighed hele vejen rundt, fordi vi mener det er vigtgt at passe godt på vores allesammens klima”,
Brands
Seneste nyt
Artikler virksomheden er nævnt i
02.09.2024Designbase.dk
Julenisser, juleduge og julepynt sætter stemingen
Naturligt og bæredygtigt, let og legende, farverigt og utraditionelt. Julen har mange ansigter, og hver eneste familie har sin egen tradition. Derfor er der også rigtig meget, som de detailbutikkerne kan tappe ind i – uanset hvilken stil, man arbejder med.
30.07.2024Designbase.dk
Bæredygtighed kræver en ekstra indsats
Lübech Living har i år 15-års jubilæum som bæredygtig virksomhed, og man er ikke kommet sovende til det. ”Man ikke kan lade bundlinjen råde, hvis man vil drive en bæredygtig forretning”, siger Susanne Lübech Poulsen ærligt, og slår fast, at man hele tiden er nødt til at tænke anderledes. ”Men det er det eneste, der giver mening for os”.
02.06.2024Designbase.dk
Et bæredygtigt fokus på Ambiente
Der er mere fokus på bæredygtighed nu end nogensinde tidligere - også på en stor messe som Ambiente. Det fortæller Susanne Lübech Poulsen fra Lübech Living, der var med på Ambiente i februar med stor succes og med en lang række af sine miljøvenlige og ansvarlige produkter præsenteret på Ambientes trendområde.
29.04.2024Designbase.dk
Det smukt dækkede bord
Det smukt dækkede bord er essentielt for design- og interiørbranchen. Det er branchens core, og det er her, der kan skabes spændende, inspirerende designoplevelser ude i butikkerne. Oplevelser, som kan give forbrugerne nye ideer til kreative løsninger og spændende køb.