Ambiente ændrer formatet for hospitality-segmentet
Og har et større fokus på B2B-indkøbere inden for hospitality-branchen
Når Ambiente igen byder velkommen til en af Europas største forbrugsvaremesser, er det med øget fokus på B2B-indkøbere inden for hospitality-branchen i området Special Interest Hospitality, et særligt område, der appellerer til virksomheder som hoteller, restauranter, cateringvirksomheder og krydstogtskibe, og som messens ledelse har tilgodeset i 2025’s udgave af Ambiente.
Området, der før hed HoReCa, er blevet omdøbt til Special Interest Hospitality.
I området Table and Table Select kan man bl.a. besøge mærker som Abert, Dibbern, La Rochére og Noritake. I Ambiente Living er indretningsdesign repræsenteret ved brands som blomus, Lambert og Scholtisek.
For første gang vil udstillere fra Office Design & Solutions-området være at finde i Ambiente Working-området. Her kan virksomheder vælge specialløsninger på masseproducerede artikler eller kvalitetsprodukter tilpasset virksomhedens individuelle behov.
Mandag den 10. februar afholdes Ambientes årlige Hotelier’s Day. Det er dagen, hvor der kræses om beslutningstagere i branchen med et skræddersyet program, hvor der vil være særpræsentationer af blandt andet køkkenredskaber og fremtidens værelsesindretning.
Det forhenværende HoReCa Academy er blevet omdøbt Hospitality Academy, og her kan man opleve foredrag og talks, der fokuserer på trends, koncepter, best practices og praktiske tips fra velansete brancheeksperter.
Ambiente og Christmasworld finder sted i Frankfurt fra d. 7.-11. februar 2025.
Creativeworld finder sted samme sted fra d. 7.-10. februar 2025.
Læs mere her.