Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025
”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.
'Vi lancerer Ambiente 2025 med et eksklusivt designet brand-område i hal 3.1 for premium leverandører fra møbel- og boligindretningssektoren. Vores mål her er klart: at åbne for nye forretningspartnerskaber og fremme nye kontakter fra hele verden med fokus på vækstområderne hospitality- og kontraktvirksomhed,” forklarer Yvonne Engelmann, direktør for Ambiente Living, Giving, Working.
Med borde, stole, garderobeskabe, polstrede møbler, senge, belysning og boligtekstiler dækker man de forskellige opholdsområder og bruger denne nye platform til spændende produktlanceringer.
Interiørmærker perfekt iscenesat
Handelskøbere fra hele verden kan forvente et unikt mix i hal 3.1. Som en del af Interior Design-serien drager ”Interior Looks” fordel af sin direkte nærhed til Office Design & Solutions-serien med Future of Work-højdepunktet. Sammensmeltningen af moderne livsstil og arbejdsstil vil give en bred vifte af målgrupper ideer til løsninger og partnerskaber til succesfulde internationale forretningsrelationer. Ambiente bliver som en one-stop-løsning for hospitality- og kontraktforretningssektoren. Hal 3.1 bliver endnu en gang et designhub for indretningsarkitekter, erhvervsejendomsoperatører og møblering af offentlige rum, moderne arbejdspladser og internationale hotelkæder og restauranter.
Trin for trin vil ”Interior Looks” blive udvidet til at omfatte flere udvalgte internationale møbelmærker, og dermed styrke Ambientes fokus på design.
Denne førende internationale messe for forbrugsvarebranchen bliver således en handels- og netværksplatform med et specialiseret internationalt sortiment af service, husholdningsartikler og køkkener til indretningskoncepter, møbler, boligtekstiler, belysning og boligdekorationer.