Tefal og Jamie Oliver fejrer 20 års madlavning sammen

Gennem de sidste 20 år har Jamie Oliver og Tefal gjort deres bedste for at få folk til at lave mad ved hjælp af inspirerende opskrifter og køkkentøj af høj kvalitet. Sammen arbejder de under varemærket Jamie Oliver by Tefal for at gøre det let og sjovt at lave lækker hjemmelavet mad.

Siden samarbejdet mellem Jamie Oliver og Tefal startede, er der solgt mere end 30 millioner produkter i over 50 lande. Foto: Jamie Oliver by Tefal.

Det startede i 2003 med gryder og pander. 

Nu omfatter samarbejdet mellem den britiske kok Jamie Oliver og Tefal smukt designede gryder, knive i topkvalitet, bageredskaber og køkkentøj.

Og som fejring af det lange partnerskab lancerer de sammen under mærket Jamie Oliver by Tefal sit nye spændende sortiment af keramiske stegepander med en innovativ non-stick belægning til næste år. Små køkkenapparater er også under forberedelse.

”Det har været 20 fantastiske år med madlavning, kreativitet og samarbejde med Tefal. Jeg kunne ikke være mere stolt af det, vi har opnået,” siger Jamie Oliver i en pressemeddelelse.

Et fælles engagement
Jamie Oliver Group stræber efter at øge alles glæde og selvtillid i køkkenet gennem madglæde og har været drivkraft bag positive ændringer inden for fødevareindustrien i næsten to årtier. 

I 2023 lancerede Jamie blandt andet prisen ’Good School Food Awards’, som hylder otte ekstraordinære lærere, cateringfirmaer og elever fra hele Storbritannien, der gør en forskel i skolekantiner og fremmer sunde spisevaner.

Tefal og Jamie Oliver er derudover gået fra at bruge engangsplast og polystyren i varemærkets emballage til at bruge genanvendelige materialer. Ved at indføre nye typer æsker, hvor det er muligt, er det lykkes at reducere brugen af pap og fragtvolumen. Alt pap fremstilles af mindst 90 procent genanvendt fiber.

Jamie Oliver by Tefal lancerede også den store gryde Big Batch Pan med et praktisk hæfte, der indeholder opskrifter på madlavning i store portioner, hvilket gør madlavningen mere omkostningseffektiv og er med til at mindske spild og affald.

- HCL

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.01.2025Xilium

Sponseret

Producentansvar for emballage: Xilium gør processen simpel

15.01.2025Designbase.dk

Alt for få SMV’er har en plan

14.01.2025Designbase.dk

Flere unge kan nu få deres første arbejde

13.01.2025Designbase.dk

Ny lov muliggør equity crowdfunding

09.01.2025Designbase.dk

Så mange danske virksomheder gik konkurs i 2024

08.01.2025Designbase.dk

Antallet af butikstyverier stiger

07.01.2025Designbase.dk

Positiv ledelsesadfærd kan mindske risikoen for depression og angst

06.01.2025Designbase.dk

Danskerne bekymrer sig for miljø og klima, når de handler på Temu

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle
TrendSet Munich
Messe
Trendset i München

FYRVÆRKI AF IDÉER, PRODUKTER OG TRENDS

Dato

31.01.2025

Sted

Am Messesee 6, 81829 München

Formland
Messe
Formland Spring 2025

Nordens mest inspirerende design- og interiørmesse

Dato

02.02.2025

Tid

10:00

Sted

Herning

Formex
Messe
Stockholm Furniture Fair

Welcome to Stockholm Furniture Fair, Scandinavia’s leading platform for design, furniture, architecture and lighting. Held annually in Stockholm, Sweden, the fair attracts architects, designers, interior decorators, buyers, and enthusiasts from all around the world. Stockholm Furniture Fair is a platform for business and networking as well as product launching and new innovations.

Dato

04.02.2025

Sted

Mässvägen 1, 125 80 Stockholm

Dimex
Messe
Creativeworld Trends 2025: Gåture fuld af inspiration

Kreativitetens hjerte slår i Frankfurt: Creativeworld er ikke kun verdens førende messe for kreative og gør-det-selv-produkter, men også en platform for fantasifulde og overraskende nye trends. De tre nye trendverdener "LET'S TAKE A WALK... in the city", "LET'S TAKE A WALK... in the garden" og "LET'S TAKE A WALK... in the forest" giver ren inspiration og vil give udstillere og besøgende et overblik live fra 7. til 10. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Home of Consumer Goods byder i 2025 på nyt brand-område

Alt er centreret omkring networking: Trioen Ambiente, Christmasworld og Creativeworld udvider igen sin position som det globale omdrejningspunkt for den moderne livsstil, sæsonbestemte dekorationer og kreative produkter under paraplyen Home og Consumer Goods fra 7. til 10. februar 2025.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Dimex
Messe
Focus på design! Nyt brand-område på Ambiente 2025

”Interior Looks” er det nye højdepunkt på Ambiente Living: Brand-området åbner adgang til nye købergrupper for udvalgte møbel- og interiørmærker - med fokus på den internationale hospitality og kontraktforretning. Oplev det på Ambiente fra 7. – 11. februar.

Dato

07.02.2025

Tid

08:00

Sted

Frankfurt am Main

Copyright 2023