Sådan bliver det nye Salling i Aarhus
Stormagasinet Salling i Aarhus er under ombygning, men når dørene åbner i midten af marts bliver det med en masse fornyelser og nye brands.
Der er rigtig mange håndværkere til stede i stormagasinet Salling i Aarhus i disse dage, hvor en større ombygning er i gang. Ombygningen skal skabe rammerne for fremtidens Salling: et oplevelseshus for alle sanser. Det skriver Salling i en pressemeddelelse.
Vi vil give kunderne nye oaser i stormagasinet, store events og introducere nye, spændende brands. Det er endnu et skridt på vejen i forhold til at folde Salling ud som et oplevelseshus, udtaler direktør Marianne Bedsted i pressemeddelelsen.
Håndværkerne er bl.a. i gang med at skabe en ny café oven på den eksisterende Starbucks. Cafeen, der ligger på womens fashion-etagen, får panoramavinduer mod Strøget.
Både herre- og dameafdelingen gennemgår en større ombygning og vokser med mere end 300 m2. Det vil betyde mange flere brands og shop in shops.
Det øgede fokus på nye brands ses også i stueetagen: Her åbner en helt ny afdeling med eksklusive tasker og accessories i forlængelse af parfume- og lingeriafdelingen det er mærker som Michael Kors, Kenzo og Karl Lagerfeld.
Alt i alt bliver der tale om mere end 20 nye brands og 30 nye shops i stormagasinet.