Rødovre Centrum vinder international branchepris
Storcenteret Rødovre Centrum har for nyligt vundet international anerkendelse. Centeret har nemlig vundet en pris ved den internationale ICSC Solal Marketing Award.
Rødovre Centrum, Danmarks ældste storcenter, har for nyligt vundet en pris ved det internationale event ICSC Solal Marketing Award. På den måde høster centeret international anerkendelse, skriver detailfolk.dk.
Rødovre Centrum vandt en sølv-pris i kategorien Brand Awareness and Positioning blandt 29 andre shoppingcentre fra lande som Sydafrika, Spanien og Rusland.
Det er særligt kampagnen The best kept secret, som centeret vinder prisen for.
Gennem målrettede events, konkurrencer og kreativ markedsføring har vi formået at styrke brandet og kendskabsgraden markant. Og det har vi kunnet aflæse direkte på omsætningen, og det er det, vi nu også bliver præmieret for, siger Charlotte Andersen, marketingdirektør i Rødovre Centrum, i en udtalelse.
Rødovre Centrum er familieejet og blev opført i 1966.