Rødovre Centrum vinder international branchepris

Storcenteret Rødovre Centrum har for nyligt vundet international anerkendelse. Centeret har nemlig vundet en pris ved den internationale ICSC Solal Marketing Award.

Rødovre Centrum, Danmarks ældste storcenter, har for nyligt vundet en pris ved det internationale event ICSC Solal Marketing Award. På den måde høster centeret international anerkendelse, skriver detailfolk.dk.

Rødovre Centrum vandt en sølv-pris i kategorien ”Brand Awareness and Positioning” blandt 29 andre shoppingcentre fra lande som Sydafrika, Spanien og Rusland.

Det er særligt kampagnen ”The best kept secret”, som centeret vinder prisen for.

”Gennem målrettede events, konkurrencer og kreativ markedsføring har vi formået at styrke brandet og kendskabsgraden markant. Og det har vi kunnet aflæse direkte på omsætningen, og det er det, vi nu også bliver præmieret for,” siger Charlotte Andersen, marketingdirektør i Rødovre Centrum, i en udtalelse.

Rødovre Centrum er familieejet og blev opført i 1966.

Relateret indhold

27.03.2024Designbase.dk

Det er OK at markedsføre ”PFAS-fri” og ”ikke tilsat PFAS”

27.03.2024Designbase.dk

Ambiente 2024: De bedste gaver er bæredygtige

25.03.2024Designbase.dk

Virksomheders viden om materialer skal boostes

22.03.2024Kop & Kande

Sponseret

Kop & Kandes årsresultat 2023

22.03.2024Designbase.dk

Skal jeg holde lukket på forårets helligdage?

21.03.2024Designbase.dk

Hübsch har deltaget i et kartel

21.03.2024Designbase.dk

Bolia får nyt logo

21.03.2024Designbase.dk

For få søger ind på erhvervsuddannelser

Jobmarked

Se alle

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023