Mødet med Versace

PR-foto..

Rosenthal har netop lanceret den sofistikerede porcelænskollektion Virtus i samarbejde med Versace. Kollektionens navn og logo kommer fra sidstnævntes eftertragtede Virtus taske. 

Et barok-inspireret ‘V’, omsluttet af akantusblade på det fine porcelæn, er Rosenthals karakteristiske varemærke på denne kollektion.

- HCL

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

12.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

Shoku – Server smukt og enkelt

06.03.2025Witt

Sponseret

Witt vinder dobbelt op ved iF DESIGN AWARD 2025

04.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

Lad broderiet blomstre på bordet

04.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

PORCELÆNSKLASSIKER PÅ PÅSKEBORDET

03.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

EN KLASSIKER GÅR ALDRIG AF MODE

03.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

Villa Collection Denmark lancerer Shoku: En hyldest til måltidet

03.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

Genses Dorotea-kollektion er klar til at kværne løs

22.01.2025Designbase.dk

Royal Copenhagen i kreativt samarbejde med HM Dronning Margrethe

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023