Jysk er klar med nyt butikskoncept
Den 27. august slår Jysk dørene op til en anderledes Jysk-butik, som har beliggenhed i Fields.
Med København som første by lancerer butikskæden Jysk nu et nyt butikskoncept. Torsdag den 27. august slår Jysk dørene op til kædens første city-butik i Danmark et koncept bestående af mindre butikker med varer og indretning, der er tilpasset den urbane livsstil.
Idéen bag konceptet er at placere Jysk i butikscentre for at nå kunder i større byområder samt at nå ud til en endnu bredere målgruppe. City-konceptet understreger, at JYSK ønsker at være et godt tilbud til alle. Uanset hvor du bor, siger Bo Andersen, Country Manager i Danmark, i en pressemeddelelse.
Med et omfang på omkring 300 m2 er City-butikken væsentligt mindre end de traditionelle Jysk-butikker. I butikken er det Jysks kernekompetencer, der er i højsædet. Tiltaget er en del af kædens strategi om at styrke sin position inden for søvnrelaterede varer til alle behov.
I den nye butik er der lagt vægt på det visuelle udtryk med fokus på inspiration og kvalitet. Det kommer blandt andet til udtryk i belysning, inventar og indretning. Der er lagt vægt på farvekoordinering samt kombinationsmuligheder på tværs af kædens varekategorier, så kunderne kan hente inspiration til boligindretningen.
Konceptet giver mulighed for at præsentere Jysks varer på en anderledes måde, og vi glæder os til at byde vores kunder velkommen i de nye inspirerende omgivelser, siger Bo Andersen.