Humdakin satser på det japanske marked
Danske Humdakin vil fremover være at finde i 40 Slow House-butikker over hele Japan.
Humdakins officielle lancering i Japan forleden var en stor milepæl for det danske brand. ”Og vi er mere end klar”, siger ejer og grundlægger af Humdakin, Camilla Schram.
”Vi glæder os meget til den nye rejse, og er taknemmelige for al den positive opmærksomhed, lancering allerede har fået”, lyder det.
Dagene i Tokyo bød på interviews, pop-up butikker, udsolgte workshops og ikke mindst mødet med den fine japanske kultur
Humdakins opstart i butikken Slow House var en kæmpe succes, og allerede efter den første lanceringsdag var nogle af Humdakin-produkterne allerede udsolgt. Slow House er ejet af Actus, som er den førende interiørkæde i Japan med 40 butikker. Actus-butikkerne vil hver især have en Humdakin pop-up-shop, inden Humdakin permanent bliver en del af sortimentet til december.
I løbet af dagene i Tokyo var Camilla Schram vært for flere events. En af dem var et 'cleaning & flowers'-event. Formålet med dette event var at vise vigtigheden af ikke bare at holde sit hjem rent, men også at vise vigtigheden af at gøre noget godt for sig selv og dekorere sit hjem med ting, der gør én glad, hvilket er en stor del af filosofien bag Humdakin.
-PF