Case: GROHEs Sensia Arena øger gæsteoplevelsen på tværs af landets mest prominente hoteller og kroer
Indhold fra partner Hvad er dette?
Gennem den seneste tid har flere af landets mest prominente hoteller og kroer landet over set den store værdi i, at præsentere deres gæster for ekstra velvære og luksus.
Det får de med showertoilettet, GROHE Sensia Arena, fra GROHE der forener japansk elegance og minimalisme med tysk kvalitet og holdbarhed – det bedste fra to verdener. Denne kombination fører til et innovativt showertoilet der er fremstillet med hygiejne og velvære i højsædet og som gør toiletoplevelsen til noget særligt. Sensia Arena fra GROHE bidrager med ultimativ hygiejne og komfort og giver dermed en særligt ekstraordinær følelse hos folk der benytter det.
”Vores showertoilet, Sensia Arena, er med sine mange funktioner i høj grad innovativt og fremsynet. Jeg ser det som et værdiskabende supplement for folk der ønsker mere velvære og luksus. Det er ét af fremtidens badeværelseselementer” – Torben Kjærgaard, GROHE Salg- og Marketing Manager Danmark & Island.
Hotel Alexandra i København er det første hotel GROHE vælger at præsentere i denne serie af hoteller og kroer, hvor overnattende gæster har mulighed for, at opleve et GROHE Sensia Arena showertoilet på deres værelse.
Det er tydeligt at showertoilettet hos Hotel Alexandra bidrager til, at de asiatiske gæster kan føle sig godt tilrette i København, ”På Hotel Alexandra har vi igennem de sidste år oplevet flere asiatiske, og især japanske gæster der har interesse for vores danske retro design. Det har været naturligt for at tilpasse gæsteoplevelsen dette marked med hjemmevante faciliteter såsom GROHE Sensia Arena showertoilet." – Jeppe Mühlhausen, Adm. direktør Hotel Alexandra
Du kan se mere om projektet lige her
Du kan se mere om showertoilettet Sensia Arena i den vedlagte brochure.
Ønsker du også at skabe en forbedret gæsteoplevelse? Så kan du kontakte en af GROHEs projektchefer:
Thomas Knudsen
Projektchef Danmark Vest
thomas.knudsen@grohe.com
Henning Lien
Projektchef Danmark Øst
henning.lien@grohe.com
Bad

GROHE Icon 3D. Gør det umulige muligt
Armaturet Icon 3D printet gør det umulige muligt.
Indhold fra partner
Bad

Case: Et moderne og flot look som gæsterne påskønner
Midt i trekantsområdet med udsigt til Vejle Å ligger forretnings-, konference- og familiehotellet Vejle Center Hotel. Her kombineres moderne konferencefaciliteter med en hyggelig atmosfære, hvilket gør det et ideelt valg for alle typer af gæster.
Indhold fra partner
Ledelse & drift

GROHE trækker sin deltagelse på ISH 2021 af sundheds- og sikkerhedsmæssige årsager
Efter grundige interne diskussioner, annoncerede GROHE mandag den 13. juli, at de trækker sig fra at deltage ved næste års ISH-messe i Frankfurt 2021.
Indhold fra partner
Bad

GROHEs priskatalog 2020 er nu klar!
GROHEs nye priskatalog 2020 er klar til bestilling hos din lokale konsulent.
Indhold fra partner
Bad

Et af de mest populære og elegante af sin slags
Med et etgrebs håndvaskarmatur fra GROHEs designserie, Essence, får du et af GROHEs mest populære armaturer, som samtidigt er et af de mest elegante.
Indhold fra partner
Bad

Case: Comwell H.C. Andersen Odense og GROHE – ”Kompromisløs kvalitet, der kan imødekomme enhver forventning for standard”
På Hotel Comwell H.C. Andersen i hjertet af byen der var hjemstavn for den danske og verdenskendte forfatter, Hans Christian Andersen, forstår man at få folk til at føle sig hjemme.
Indhold fra partner