Georg Jensen i fremgang

2015 var et godt år for Georg Jensen, som oplevede salgsfremgang og åbnede nye butikker.

Den danske designvirksomhed Georg Jensen fik et godt år 2015. Virksomhedens årsregnskab for 2015 viser en salgsfremgang på 13 procent. Desuden åbnede Georg Jensens flere nye butikker, skriver detailfolk.dk.

Georg Jensen styrkede således i løbet af 2015 sin globale tilstedeværelse ved at åbne butikker i München, London, Taipei og Beijing:

Læs også: Georg Jensen åbner restaurant

”Væsentlige skridt blev taget i indsatsen for at udbrede Georg Jensens produkter til flere forbrugere og skabe en stærkere forretning”, siger Eva-Lotta Sjöstedt, administrerende direktør i Georg Jensen, i en kommentar til årsregnskabet.

Georg Jensens bruttoresultat steg med 15 procent til 708 millioner kroner, mens driftsresultatet steg til 44 millioner kroner.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

21.02.2025Designbase.dk

Ny overenskomst på plads for 180.000 butiksansatte

21.02.2025Designbase.dk

Ny ungdomsuddannelse og skærpede karakterkrav

19.02.2025Designbase.dk

SMVdanmark roser nyt beskæftigelsesudspil fra regeringen

18.02.2025Designbase.dk

Pension i øjenhøjde

14.02.2025Designbase.dk

SMVdanmark roser nyt beskæftigelsesudspil fra regeringen

13.02.2025Designbase.dk

SMVdanmark kræver ophævelse af Nets’ monopol på Dankort-indløsning

12.02.2025Designbase.dk

Gartex ansætter ny kommerciel direktør

12.02.2025Designbase.dk

Nu ruller milliarderne til danske iværksættere

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023