Georg Jensen får nyt leadbureau
Designvirksomheden Georg Jensen indgår nu samarbejde med et nyt leadbureau. Første kampagne er en julekampagne med udgangspunkt i digitale oplevelser.
Georg Jensen har fået et nyt leadbureau: Umwelt. Umwelt blev valgt som Georg Jensens leadbureau allerede før sommerferien, og samarbejdet har nu medført, at Umwelt skal stå for hele den integrerede markedsføring. Det skriver bureaubiz.dk.
Første opgave for Umwelt er udviklingen af Georg Jensens julekampagne:
Det er en stor og skøn opgave at stå for hele den integrerede julekampagne, som skal fungere på alle de markeder, hvor Georg Jensen er tilstede med sine 100 butikker, siger Umwelts administrerende direktør Martin Michael Hansen til bureaubiz.dk.
Ifølge David Chu, som er CEO hos Georg Jensen, er Umwelt blevet valgt, fordi de er innovative og kan kombinere kreativitet med sund fornuft og hurtighed.
Georg Jensen har tidligere haft fast samarbejde med det amerikanske bureau Lipman.