Fornem E-handelspris til Normann Copenhagen

Normann Copenhagen vinder prestigefyldt pris.

Den 22. maj 2014 uddelte Foreningen for Dansk Internet Handel (FDIH) 12 E-handelspriser ved et storslået arrangement i Falconer Salen på Frederiksberg. Normann Copenhagen vandt den prestigefyldte E-handelspris 2014 i kategorien Brancheprisen Livsstil. 

Juryens begrundelse: ”Normann Copenhagen vinder, fordi de balancerer en fokuseret onlinestrategi med klassiske distributionskanaler. Normann Copenhagen håndterer B2C- og B2B-kanaler side om side utrolig elegant. Kunder handler direkte i webshoppen, samtidig med at der afsættes produkter gennem et stort forhandlernet. Normann Copenhagen har håndteret kanalkonflikterne perfekt, og salget stiger. Normann Copenhagen formår at være her, der og alle vegne på sociale platforme – og alle er glade. Flot!” 

Relateret indhold

16.04.2024Designbase.dk

Nyt regnskab fra Bygma Gruppen:  Investeringer trods et udfordrende marked

16.04.2024Designbase.dk

Digital bogføring: det skal du vide

16.04.2024Designbase.dk

Digital bogføring: det skal du vide

16.04.2024Designbase.dk

Bogføringsloven: De nye krav giver en klar fordel

15.04.2024Designbase.dk

Dansk Erhverv kalder på regulering for Temu

12.04.2024Designbase.dk

Nye værktøjer gør ESG-rapportering til en vækstmotor

11.04.2024Designbase.dk

Undgå cyberangreb med ny varslingstjeneste

10.04.2024Designbase.dk

Tag Ansvarlighedstjekket

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023