Droppery introducerer Droppery Markets
Det sker som en forlængelse af Dropperys Selective-model
Holdet bag Droppery. Foto: Droppery
Droppery har gennem årene etableret sig som en førende platform for selektiv distribution gennem Droppery Selective. Takket være strenge kvalitetskriterier har virksomheden opbygget et eksklusivt netværk af leverandører og mærker af høj kvalitet. For at bevare denne eksklusivitet bliver Droppery Selective endnu mere selektiv, mens Droppery Markets introducerer en ny model til at betjene en bredere vifte af detailhandlere og onlinebutikker.
Med kunder som De Woonexpress, Meubelbaas og Solfelt som detailhandlere, og high-end leverandører som Riviera Maison, Light & Living og De Eekhoorn, fortsætter Droppery med at opbygge et stærkt og eksklusivt netværk på markedet.
Droppery Markets: En ny model til at betjene alle kunder
10. februar lancerede Droppery således officielt Droppery Markets. Det betyder, at tjenesten vil blive opdelt: Droppery Selective forbliver den eksklusive distributionsmodel for high-end leverandører, detailhandlere og onlinebutikker, mens Droppery Markets tilbyder en tilgængelig dropshipping-markedsplads for alle detailhandlere og webshops. På denne måde kan Droppery betjene alle kunder, samtidig med at de opretholder en klar skelnen mellem eksklusivitet og tilgængelighed. Derudover vil Droppery Markets tilbyde et eksklusivt udvalg adskilt fra Droppery Selective.
Droppery introducerer Droppery Markets introducerer en ny model til at betjene en bredere vifte af detailhandlere og onlinebutikker.. Foto: 123RF.com
Marco Mulder, administrerende direktør for Droppery: *"I løbet af det seneste år har vi været nødt til at afvise tusindvis af ansøgninger og kundeemner på grund af vores strenge krav. I den første fase fokuserede vi på at etablere Droppery Selective: en stærk platform med pålidelige partnere, brands af høj kvalitet og optimerede processer, hvor automatisering spiller en nøglerolle. For at lægge et solidt fundament var det afgørende at sikre kvalitet og etablere et stærkt værditilbud. Nu hvor vi er rentable, er det tid til fase 2,” lyder det fra Marco Mulder, der videre fortæller: ”Vi administrerer i øjeblikket en backend med over 550.000 unikke produkter fra high-end europæiske leverandører og mærker. Efterspørgslen efter vores platform er enorm, og med Droppery Markets kan vi bedre imødekomme denne efterspørgsel, idet modellen giver os mulighed for at hjælpe virksomheder med at få succes og, når de bliver stærke spillere, introducere dem i Droppery Selective. Det styrker vores netværk inden for Selective og øger samtidig indtjeningsmulighederne for leverandører, der ønsker at udnytte begge kanaler.”
Marco Mulder fortæller også, at Dropperys GMV tredobles årligt, og med Droppery Markets kan man accelerere denne vækst yderligere.
En markedsplads med klare kvalitetsstandarder
For virksomheder, der ønsker at integrere medDroppery, tilbydes nu en tilgængelig måde at samarbejde på.
”Droppery Markets vil fungere som en ny distributionskanal for sit netværk, og selvom muligheden ikke var tilgængelig tidligere, tilbyder Droppery nu en løsning til at vokse sammen med sit omfattende partnernetværk.
Cathelijne Mooren, CCO for Droppery: "Droppery Markets vil ikke være en standardmarkedsplads, hvor enhver leverandør kan tilmelde sig. Vi definerer betingelserne og sikrer kvaliteten. En minimumsmargin på 2,0 er essentiel, samt en leveringstid på 1-3 dage og fuldstændige, velstrukturerede produktdata. Vores mål er at skabe et eksklusivt tilbud, ligesom vi har gjort med Droppery Selective. På denne måde bygger vi en platform, som detailhandlere er ivrige efter at slutte sig til med et produktudvalg af høj kvalitet."
Man kan se mere på: https://platform.droppery.io/register/webshop.