Desigual Living satser på det nordiske marked

Med ny nordisk distributør satser den spanske livsstilsmastodont massivt på det nordiske marked. Set i et trendmæssigt perspektiv kan timingen ikke være bedre.

Fra Desigual Livings sortiment. Foto: Desigual..

Brandet Desigual er især kendt for sit farvestrålende univers i modebilledet, men faktisk udvikler virksomheden også en bred vifte af farveglade produkter inden for bolig, homewear og livsstil. Den 1. april 2016 overtog Under-Cover ApS forhandlingen i Danmark, Norge og Sverige af disse produkttyper, der er samlet i linjen Desigual Living med produktkategorierne Bed, Bath, Homewear og Decor.

"Desigual Living er en fantastisk spændende linje, som jeg har store forventninger til. Produkterne passer rigtig godt ind i boligtrenden lige nu, hvor den rene nordiske stil opblødes med farver, mønstre, lidt etnicitet og ikke mindst masser af tekstiler. Samtidig er lounge/homewear blevet en trend, hvor grænserne udviskes mellem nattøj og fritidstøj. Jeg vil præsentere produkterne hos forskellige typer forhandlere eksempelvis interiør- og designbutikker, butikker med et kombineret mode- og livsstilsunivers, i boligtekstilbutikker, hos isenkræmmere, i stormagasiner, i lingeributikker og så videre. Stilen er unik og matcher rigtig godt ind i et moderne og livsstilsorienteret sortiment", forklarer Under-Covers administrerende direktør Thomas Johnsen.

Thomas Johnsens virksomhed Under-Cover blev grundlagt i 2002 og  forhandler i forvejen en lang række internationale brands inden for lingeri, homewear, strømper, bodywear og bademode.

"Vi er stolte af at være en af den nordiske detailhandels førende sparringspartnere inden for lingeri, hvor vi distribuerer en række anerkendte amerikanske og europæiske brands", konstaterer Thomas Johnsen, der blandt andet nævner DKNY, Maidenform, Parah, Vogue og Nanso. Interiørsortimentet åbner et nyt marked for virksomheden.

"Vi har fokus på, at vores kunder modtager den bedste service og rette support gennem kompetent og kvalificeret rådgivning. At vi har fået forhandlingen af Desigual Living skyldes, at vi konstant har antennerne ude, så vi opfanger de nyeste tendenser og samtidig spotter de rigtige brands i markedet", fastslår Thomas Johnsen, der glæder sig til at præsentere nyhederne fra Desigual Living for indkøberne.

Desigual har hovedkontor i Barcelona og er i dag repræsenteret i over 100 lande med linjer inden for herremode, damemode, børnemode, skønhedsprodukter, sko, accessories, sport og living.

Relateret indhold

19.04.2024Designbase.dk

Virksomheder står alene med udfordrede lærlinge

19.04.2024Designbase.dk

Gratis klimarapportering er nu standard for store events i Bella Center

18.04.2024Designbase.dk

Ny ungdomsuddannelse kan skaffe flere unge til erhvervsuddannelserne

17.04.2024Designbase.dk

Engros- og detailhandlen lægger an til blød landing

17.04.2024Designbase.dk

Færre konkurser i Danmark, mens Sverige stadig er ramt

17.04.2024Designbase.dk

ESG skal være nemt for SMV’er

16.04.2024Witt

Sponseret

Witt A/S overtager distributionen af Aiper kabelfri poolrobotter i Norden

16.04.2024Designbase.dk

Nyt regnskab fra Bygma Gruppen:  Investeringer trods et udfordrende marked

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023