Design Letters får ny visuel identitet
Grafisk, internationalt, med tyngde og fremtidssikret. Sådan beskriver Design Letters sit nye logo, der er udviklet af det London-baserede designbureau Socio.
Gennem de sidste fire år har Design Letters gennemført en omfattende transformation fra at have ren fokus på interiør til i dag at være et bredt funderet livsstilsbrand.
I den proces, der også har omfattet åbning af egne butikker og en ansvarlighedspolitik, opstod der ifølge virksomheden et behov for også udadtil at kommunikere brandets gennem et nyt visuelt image.
Design Letters valgte sidste år, at det engelske designbureau Socio skulle skabe den nye identitet – en proces, der udelukkende har foregået over Teams.
“Samarbejdet med Socio har ikke bare fagligt været meget givende. På trods af, vi aldrig har mødtes personligt, har de virtuelle møder været fyldt med humor og god karma gennem skærmen. Og vigtigst af alt. Design Letters fået et nyt logo og et grafisk monogram, som er præcis så klassisk og cool, som vi havde drømt om”, siger Mette Thomsen, der er creative director hos Design Letters.
- HCL