Boozt spreder sig til hjemmet
Nu trænger Boozt.com også ind på home-markedet med en lancering af mere end 100 interiørbrands som en del af det kommende sortiment.
Efter at have indtaget mode- og skønhedsmarkederne, tilføjer onlinegiganten nu en home-kategori til deres sortiment. Fra start vil Boozt.com lancere mere end 100 interiørbrands, og ambitionen er, at kategorien i løbet af fem år skal blandt de største kategorier på platformen.
“Boozt Home er opstået som en organisk tilføjelse på efterspørgsel fra vores eksisterende kunder. Vi ved, vi har kunderne om bord allerede, så det er et naturligt tidspunkt at udvide porteføljen. Vi ønsker at være den stærkeste nordiske spiller, og det kan vi med vores regionale lager-setup, ekstremt korte leveringstider og lokale serviceniveau – noget vores internationale konkurrenter ikke på samme måde kan tilbyde forbrugerne”, udtaler Peter G. Jørgensen, medstifter og kommerciel direktør hos Boozt.com.
For at understøtte kunderejsen i en produktkategori hvor kunderne har andre købsmønstre, har onlinevirksomheden skabt en shop-i-shop, der skaber en særlig indkøbsoplevelse. Home-produkterne håndteres på samme måde som i den eksisterende leverings set-up.
Boozt Home vil være tilgængelig på virksomhedens hjemmeside i løbet af november 2020.