Bolia.com vinder to priser
Designvirksomheden Bolia.com har vundet to priser ved Euro Effies Awards i Bruxelles.
Den danske designvirksomhed Bolia.com har god grund til at juble disse dage. Virksomheden vandt nemlig i sidste uge to priser ved Euro Effies Awards i Bruxelles. Det skriver detailfolk.dk.
Bolia.com var nomineret i tre kategorier, og vandt således i to af disse. Virksomheden vandt sølv i kategorien Consumer Goods og guld i kategorien Small Budget. Bolia.com var den eneste skandinaviske finalekandidat, og var samtidig oppe imod brands som Audi, Coca Cola og Philips.
Vi er naturligvis meget beærede. Alene nomineringerne er vi stolte af, så det er jo fantastisk at løbe med hele to priser. Det viser, at den indsats, der er lagt i samarbejdet med vores super dygtige internationale designere, fokus på kvalitet og vores kontinuerlige indsats for altid at styrke de gode kundeoplevelser både i butikken og derhjemme i stuerne, har båret frugt, lyder det i en skriftlig kommentar fra Jacob Daa Hankert, International Marketing & Omnichannel Manager hos Bolia.com.
Euro Effies Awards hædrer hvert år de mest effektive marketingsstrategier blandt de stærkeste brands i Europa.