28.02.2018  |  Interior  |  Brugskunst

Blødt punkt for GLOBAL

Indhold fra partner Hvad er dette?

GLOBAL tager hul på 2018 med lanceringen af en dugfrisk tekstilkategori, der bejler til alle med et soft spot for asiatisk æstetik og høj performance.

Siden 1983 har GLOBAL gået sin sejrsgang i såvel det professionelle køkken som hjemmerestauranten med ikoniske produkter i japansk samuraistål. En ubrudt og unik succeshistorie på mere end 30 år, der heldigvis ikke har fået det populære love brand til at vise tegn på metaltræthed. Tværtimod tager GLOBAL hul på 2018 med lanceringen af en dugfrisk tekstilkategori, der bejler til alle med et soft spot for asiatisk æstetik og høj performance – og for grill. Den nye GLOBAL-serie er nemlig særligt tiltænkt den moderne grillaficionado, der tager kunsten at lave mad udendørs ultraseriøst og ikke går ned på udstyr som skarptskårne knive til maskulint, sort tilbehør som forklæde, grillhandske, grydelapper og viskestykker.

I dag tilbereder den moderne grillentusiast både hjemmelavede feinschmeckerpølser og eksklusiv pighvar til perfektion over de glødende kul, hvis da ikke grillen bruges til selv at røge kød og fisk – og det kræver naturligvis det helt rette udstyr. Med det for øje, og fordi klæder skaber folk, har GLOBAL skabt en helt ny garderobe til grillfolket, der bygger på GLOBALs adelsmærke om ergonomi, brugsegenskaber samt design og samtidig væver brandets popularitet ind i helt nye sammenhænge.

  • GLOBAL Tekstilserie i sort bomuld med logodetaljer består af forklæde (unisex), grillhandske (40 cm x 15 cm), og grydelapper med silikonegreb (22 cm X 22 cm) og koster hhv. 349,95, 199,95 og 199,95 kr. (vejl.)
  • Til serien hører desuden viskestykke (90 cm X 50 cm) i bomuld og hør med logo og rød kontraststrop. Viskestykket findes i farverne sort, grå og hvid og koster 99,95 kr. (vejl.)

Mere fra ROSENDAHL DESIGN GROUP

ROSENDAHL DESIGN GROUP

www.rosendahldesigngroup.dk

Innovation, skaberglæde og respekt for dansk designtradition – det er nøgleordene bag Rosendahl Design Group. Det er vores ambition at skabe nyt, holdbart design i den kvalitet, dansk design er kendt for verden over – og samtidig profilere og værne om dansk designskat ved at genopdage klassikere.Fællesnævneren er produkter, der gør hverdagen smukkere og skaber værdi for vores kunder. Vi er stolte…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere