Overvældende stor interesse for FableWoods nyeste kollektion

På Valentinsdag 2022 lancerede FableWood en helt ny kollektion. FableWood kunne allerede inden lanceringen mærke en stor interesse for den nye kollektion, hvilket absolut også kunne ses da de mandag d. 14. februar kl. 12 åbnede for bestillingerne.

FableWood har siden sin start i 2017 udviklet et univers som bygger bro mellem leg og design. Siden den første kollektion blev lanceret, er konceptet blevet videreudviklet og udvidet med hele tre ekstra kollektioner, som tilsammen i dag udgør 21 fantasifulde, magnetiske trædyr, som alle kan kombineres på kryds og tværs til alverdens fabelagtige fabeldyr.

En helt ny kollektion ruller ind

Vinteren 2022 bliver særligt spændende for FableWood. Den 14. februar, Valentinsdag, lancerer FableWood nemlig en helt ny – og meget anderledes – kollektion gennem deres femte Kickstarter kampagne. En kollektion, der ikke bare designmæssigt skiller sig ud fra tidligere kollektioner, men som også skruer helt op for nuttetheden.

Kollektionen består af fem sæt kugledyr i træ - en stor og en lille pr. sæt. De store kugledyr har en fod man kan flytte dem rundt i og små dele fikseret med elastikker, der gør det nemt at give dem forskellige udtryk. Men selvfølgelig er der også sørget for at der er en forbindelse til FableWoods tidligere kollektioner. De små kugledyr er nemlig lavet med magneter i, så du kan kombinere dem med de andre FableWood kollektioner. Så bare rolig... det legende og kreative lever kompromisløst videre i de nye søde ulve, bjørne, kyllinger, pingviner og hunde.

Kugledyrene har fået navnet Pick-me-up's, som har to betydninger. Helt simpelt, så er det en sød og uimodståelig gaveidé, som du let og hurtigt kan “pick up” på din vej. Men vigtigst af alt, er de lavet med dét formål at løfte humøret og få dig til at smile – en rigtig “pick me up” på de dage hvor humøret godt kan trænge til et løft.

Stor succes: Mål nået på bare 20 minutter

Når man som virksomhed lancerer en kampagne på Kickstarter, sætter man sig et bestemt mål for hvornår man kan sætte produktionen i gang, som i FableWoods tilfælde var et mål på 50.000 DKK. Et mål, som blev indfriet på bare 20 minutter! Og bare dagen efter lanceringen nåede de helt op over 300.000 DKK.  

Allerede inden Kickstarter-kampagnen gik live, var størstedelen af den første produktion solgt. FableWood fik nemlig mulighed for at vise de fine nye produkter frem ved Formland messen i Herning i februar, hvor både eksisterende og nye forhandlere ikke kunne modstå de nye designs.  Men selvom første sending allerede er solgt, kan du være helt rolig! FableWood har allerede sat gang i flere produktioner, så der er nok til alle. 

Se Kickstarter kampagnen her.

18.03.2022FableWood ApS

Sponseret

Nuttede trædyr hitter allerede inden produktionen er startet

16.02.2022FableWood ApS

Sponseret

Overvældende stor interesse for FableWoods nyeste kollektion

31.01.2022FableWood ApS

Sponseret

Se FableWoods helt nye kollektion på Formland!

26.01.2022FableWood ApS

Sponseret

FableWood lancerer en special edition af kundernes favorit!

19.08.2021FableWood ApS

Sponseret

Et helt nyt makkerpar til FableWood-flokken

17.08.2021FableWood ApS

Sponseret

To elefanter kom marcherende....

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Copyright 2023