Michael Ring
30.08.2019Designbase.dk
Det Rig-Tig'e for miljøet og for butikkerne
Rig-Tig brandet vokser med 40 pct. om året. Michael Ring tror på, at det hænger sammen med såvel den bæredygtige profil som med at forbrugerne gerne vil have gode, funktionelle produkter til en god pris. Men samtidig tror han også, at Rig-Tog er med til at skabe dialog i butikkerne, ”og dialog sælger”, siger han.
07.09.2018Designbase.dk
Kurvens kraft
Stelton er gået sammen med den verdenskendte arkitekt Sir Norman Foster om at skabe The Norman Foster Collection by Stelton. Designet er blødere og kurverne mere feminine end dem, Stelton normalvis arbejder med, og resultatet er unikt – en forening af det funktionelle, stramme skandinaviske designudtryk og det mere legende. Eller som Norman Foster udtrykker det: ”The power of a curve”.
11.12.2017Designbase.dk
Sådan skabes værdi i fremtidens detailbutik
Oplevelser er kodeordet, hvis der skal skabes værdi i fremtidens detailbutik. Det mener adm. direktør i Stelton, Michael Ring. Han mener, forbrugerne er blevet rabatresistente. I stedet skal hylderne fyldes med nye, originale produkter, der er med til at skabe dynamik, og så advarer han imod kategoriopdeling i butikken. Det bliver for kedeligt, og det går ud over omsætningen, siger han.
Hold dig opdateret med designbase.dk
Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.