Kundeoplevelser
14.06.2022Designbase.dk
Detailhandel handler om mennesker og følelser
Personlig kontakt er det, der skaber den gode kundeoplevelse. Mennesker handler med mennesker, og detailhandel er netop samspillet mellem mennesker og følelser i alle aspekter, mener foredragsholder, underviser og mentor Torben Lorentsen. For ud over at få en tilfreds kunde, får man også en ambassadør, der taler positivt om butikken til sin omgangskreds offline og ikke mindst online.
08.03.2022Designbase.dk
E-handel og butikker kan slet ikke undvære hinanden
E-handel kommer ikke til at lukke butikkerne. Tværtimod, de to parter supplerer og støtter hinanden til en bedre kundeoplevelse og mere salg. De kan slet ikke undvære hinanden. Den store konflikt er opskruet og medieskabt. I stedet handler det om unified commerce, kundeoplevelser og fleksibilitet i forhold til omstilling efter kundeadfærden, siger Jens levin fra Sitoo.
Hold dig opdateret med designbase.dk
Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.