Klima og bæredygtighed
Accessories

OOhh’s Mail Me koncept tager CO2 neutralitet til et nyt bæredygtigt niveau i blomster branchen
Lübech Living tager med OOhh's nye Mail Me potte CO2 neutralitet til et nyt bæredygtigt niveau i blomster branchen.
Indhold fra partner
Accessories

Hvor er detailhandlen henne?
Hvorfor bugner det ikke af bæredygtige varer i detailhandlen? Hvorfor er der ikke det ikke tydeligt signaleret hvor vi kan finde bæredygtige varer især i de store varehuse, men også mindre butikker?
Indhold fra partner
Accessories

Lübech Living og Aalborg Zoo i samarbejde
Lübech Living er nu at finde i Aalborg Zoo.
Indhold fra partner
Accessories

OOhh julepynt af Zero Waste Uld fra Glerups sko
Skab den smukkeste julestemning med Zero Waste julepynt. OOhh’s julekollektion er fremstillet af rester af uld og skind fra Glerups skoproduktion.
Indhold fra partner
Brugskunst

Formland is next!
Efter kæmpe succes på Trendset messen i München glæder Lübech Living sig ekstra meget til, at møde eksisterende såvel som nye kunder på Formland fra d. 18. – 21. august.
Indhold fra partner
Accessories

12 års samarbejde
Og kun alderen på vores børn afslører at vi alle er blevet ældre.
Indhold fra partner
Accessories

Vance Kitira - Allergivenlige lys
Certificerede rene lys – findes det? I en tid med debat om den sundhedsskadelige risiko ved afbrænding af lys er svaret et stort JA! Og det er lige netop, hvad der har været vigtig for Vance Kitira siden han startede sin produktion af lys i 1993.
Indhold fra partner
Udstyr

Reducér dit køkkenaffald
Sage har udviklet en genial kompostspand, Sage Food Cycler, til dit køkken, som transformerer dit husholdningsaffald til lugtfri, tørrede økochips på under 4 timer. En kærkommen og oplagt håndsrækning til vores pressede klima.
Indhold fra partner
Bad

Case: Hotel Alsik på vej mod at blive CO2-neutral
Alsik Hotel er på nuværende tidspunkt 76% CO2-neutralt, hvilket blandt andet skyldes, at der er indtænkt bæredygtighed samt energioptimering i bebyggelsen af samtlige af hotellets dele.
Indhold fra partner
Accessories

Den ikoniske OOhh Tokyo potte
Ved at vælge en Tokyo potte får du...
Indhold fra partner
Accessories

OOhh Collection spreder julestemning i Aalborg Lufthavn
Bæredygtig julepynt fra OOhh fremstillet i hhv. restmaterialer fra glerups.dk samt genbrugsplastik fra Sri Lanka giver de mange passagerer en skøn julestemning med på rejsen.
Indhold fra partner
Accessories

Hvem kender CO2 regnestykket?
I bæredygtige kredse hører man tit om vigtigheden af at producere i Europa eller lokalt.
Indhold fra partner
Accessories

Lækre nyheder i OOhh’s flotte genbrugsglas
Flotte nye lysestager som også kan anvendes som vaser og opbevaringskrukker fra OOhh Collection. Alle OOhh’s glasvarer er 100% genbrugsglas og alle mundblæste og håndlavede.
Indhold fra partner
Brugskunst

Skal firmagaven være bæredygtig?
Gå forrest - tør at tage det bæredygtig gavevalg og vær med til at gøre en forskel. Der eksisterer et kæmpe spændende univers af spændende og lækre bæredygtige gaver som giver en langt større oplevelse for modtageren end det forudsigelige.
Indhold fra partner
Design

"Hvorfor anvender I ikke genbrugsglas, når I er bæredygtige?" - lød spørgsmålet til Lübech Living
Det er nok et af de største komplimenter, vi har modtaget til OOhh's glaskollektion, udtaler Susanne Lübech.
Indhold fra partner
Accessories

Trendy termoflasker fra SCANPAN
#stopsingleuse er tanken bag termoflaskerne fra SCANPAN, altså stop med at bruge engangs-plastikflasker. Og så har vi kastet lækre farver og en kvalitetskonstruktion oveni.
Indhold fra partner
Udstyr

Madkasser og drikkedunke i genbrugsplast
Sistema Renew er en række bæredygtige genanvendelige produkter, der fremstilles ved hjælp af en procentdel genbrugsplast.
Indhold fra partner
Udstyr

Det Rig-Tig'e for miljøet og for butikkerne
Rig-Tig brandet vokser med 40 pct. om året. Michael Ring tror på, at det hænger sammen med såvel den bæredygtige profil som med at forbrugerne gerne vil have gode, funktionelle produkter til en god pris. Men samtidig tror han også, at Rig-Tog er med til at skabe dialog i butikkerne, ”og dialog sælger”, siger han.