13.03.2019  |  Business  |  Ledelse & drift

Ikea Danmark fylder 50 år

Det fejres med lanceringen af et nyt digitalt boligunivers, der hylder og fremviser danskernes bolig anno 2019.

IKEA hylder hverdagslivet, og har i Danmark gjort det i 50 år, siden den 13. marts 1969, hvor det første varehus åbnede herhjemme.

Fødselsdagen markeres derfor med lanceringen af et nyt digitalt boligunivers med fotos, videoer og fortællinger fra ægte danske hjem. Platformen har fået navnet IKEA Home View og er IKEAs hyldest til det autentiske, smukke, virkelige, rodede, uperfekt perfekte liv i Danmark anno 2019.

”Lige siden starten i Danmark har vi været stærkt inspireret og drevet af IKEAs klare vision: At skabe en bedre hverdag for de mange mennesker. Vi er nået langt med vores vision, men vi når jo aldrig helt i mål, for vi skal jo også kunne gøre en forskel for nye generationer. Derfor kigger vi hele tiden på, hvad vi kan gøre for at skabe inspiration og være relevante for endnu flere af de mange mennesker”, siger Lena Gaarde, Country Marketing & Communication Manager IKEA Denmark i en pressemeddelelse.

www.ikeahomeview.dk

Mere fra Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

Designbase.dk – Forum for design- og interiørbranchen

http://www.designbase.dk

Designbase.dk – forum for design- og interiørbranchen – er et erhvervsmedie og community, som dækker alle fagbrancher inden for design og interiør, og som er målrettet direkte til og læst af fagfolk. Partnere på Designbase.dk kan bidrage aktivt med indhold/erfaring og betragtes som en indsigtsfuld vidensressource i udviklingen af Designbase.dk. Vi udkommer dagligt på Designbase.dk, uge…

Se virksomhedsprofil  

  Designbase.dk anvender cookies, som vi bruger til at huske dine indstillinger og statistik m.m. Når du fortsætter med at bruge websitet accepterer vores nye cookie- og persondatapolitik. Læs mere