Fiskars støtter brysterne

Den 1. oktober lancerer Fiskars en ny udgave af deres ikoniske saks. Formålet er at skabe bevidsthed om og samle penge ind til forskning i brystkræft

Foto: Fiskars

Den klassiske orange universalsaks fra Fiskars har fået en makeover. I et nyt samarbejde med Støt Brysterne lancerer den finske virksomhed en saks med brystmotiv i lyserød, hvor der går 20 kroner for hver solgt saks til Støt Brysterne.

Støt Brysterne er Kræftens Bekæmpelses brystkræftkampagne, hvor blandt andet også de velkendte lyserøde sløjfer stammer fra. Lige nu kan man desuden købe to armbånd i henholdsvis lyserød/sølv og bordeaux/guld, som er designet i samarbejde med model, influencer og forfatter Cecilie Haugaard. Disse sælges i flere dagligvarebutikker samt Matas.

Fiskars lyserøde saks er tilgængelige hos udvalgte forhandlere fra d. 1. oktober, og sælges året ud eller så længe lager haves.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

18.04.2025Designbase.dk

Designing happiness

17.04.2025Designbase.dk

JYSK når målet om ansvarligt indkøbt træ

15.04.2025Designbase.dk

New Works leverer endnu et positivt regnskab

14.04.2025Designbase.dk

Nu kan der tilmeldes produkter til Danish Design Award

14.04.2025F&H Group A/S

Sponseret

Sommerstemning i luften – lys, farver og dufte

12.04.2025Designbase.dk

Salone del Mobile var turen værd

11.04.2025Designbase.dk

Masser af inspiration fra Milano

11.04.2025Designbase.dk

Salone del Mobile med masser af dynamik

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023