Fiskars støtter brysterne

Den 1. oktober lancerer Fiskars en ny udgave af deres ikoniske saks. Formålet er at skabe bevidsthed om og samle penge ind til forskning i brystkræft

Foto: Fiskars

Den klassiske orange universalsaks fra Fiskars har fået en makeover. I et nyt samarbejde med Støt Brysterne lancerer den finske virksomhed en saks med brystmotiv i lyserød, hvor der går 20 kroner for hver solgt saks til Støt Brysterne.

Støt Brysterne er Kræftens Bekæmpelses brystkræftkampagne, hvor blandt andet også de velkendte lyserøde sløjfer stammer fra. Lige nu kan man desuden købe to armbånd i henholdsvis lyserød/sølv og bordeaux/guld, som er designet i samarbejde med model, influencer og forfatter Cecilie Haugaard. Disse sælges i flere dagligvarebutikker samt Matas.

Fiskars lyserøde saks er tilgængelige hos udvalgte forhandlere fra d. 1. oktober, og sælges året ud eller så længe lager haves.

Stockholm Furniture Fair

Sponseret

Stockholm Furniture Fair 2025 fremhæver fremtidens konstruktion og hænderne bag håndværket

Formland

Sponseret

Speak Up!

Relateret indhold

27.03.2025Lübech Living ApS

Sponseret

Vedvarende energi hos leverandører er ikke en tilfældighed

27.03.2025Designbase.dk

Creativeworld støtter børns kreativitet i Frankfurt

25.03.2025Designbase.dk

Samtaler om fremtidens perspektiver

20.03.2025Quilts of Denmark A/S

Sponseret

Ny sengetøjskollektion – Spring/Summer 2025

19.03.2025Designbase.dk

Basic & More åbner livsstilsbutik i Viborg

18.03.2025Designbase.dk

Gustavsberg fejrer 200 år – og præsenterer badeværelsestrends for 2025!

17.03.2025Designbase.dk

Ikoniske Jacob Jensen rebrandes

13.03.2025F&H Group A/S

Sponseret

Ny ven af vasketøjet

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023