Autumn fair: Ny business pavillion for den næste generation

Når Autumn Fair i Birmingham slår dørene op fra 1.–4. september, sker det med en new business pavillon for Home, Gift og Fashion.

Flourish Home Interiors. Foto: Autumn Fair

New Business Pavilion på Autumn Fair, Storbritanniens største udstillingsvindue for Home, Gift & Fashion, vil være fyldt med den næste generation af producenter og designere, der ser muligheden for at blive detailhandelens næste bestsellere.  

Pavillonen sigter mod at skabe et livligt nyt erhvervsliv designet til at understøtte væksten i nystartede virksomheder, der står over for udfordringerne ved at være små eller enkeltmands virksomheder med begrænsede ressourcer. Entry-level pakker vil gøre det muligt for virksomheder at udstille på både Autumn Fair 24 og Spring Fair 25, så produkterne kan sættes på detail-landkortet og nå ud til indkøbere fra Storbritannien og rundt om i verden.

Ifølge Retail Insight Network, viser forskning fra Geek Retreat, at mens massemarkedsaktører fortsat dominerer den britiske detailindustri, har 15% af briterne etableret deres egen virksomhed i de seneste ti år, og af disse har 44% gjort det siden 2020. Detailhandel var den mest populære sektor for nystartede virksomheder, hvor 19% af de 1060 undersøgte britiske forbrugere ejede en uafhængig virksomhed. 

Soraya Gadelrab, Event Director, Spring & Autumn Fair siger: "På trods af udfordringer fortsætter detailsektoren, herunder gave-, bolig- og modesegmenter, med at se nye virksomheder komme til, og

reaktionen på lanceringen af New Business Pavilion har været inspirerende. Vi er meget glade for at kunne fremvise så mange strålende små virksomheder og hjælpe dem med at sætte deres produkter foran nøgle-, købsklare indkøbere fra førende butikker som Marks & Spencer, John Lewis, Tesco, Dunelm samt tusindvis af uafhængige detailhandlere, og vi har stadig et par ledige pladser tilbage i pavillonen".

Besøgende på New Business Pavilion på efterårsmessen, der finder sted den 1. - 4. september på NEC Birmingham, vil kunne opdage alt fra håndlavede puder og stearinlys til lampeskærme og bærbar kunst.

Flourish Home Interiors, udtænkt af Jemma Jones og Joanna Rayner, er en levende ny boligindretningsvirksomhed, der er klar til at deltage på efterårsmessen og fremvise sine håndlavede fløjlskunstlampeskærme, fløjlskunstpuder, kunstlærredstryk og kunstviskestykker for at tilføje farvefarver til neutrale rum. 

De unikke håndlavede statement-designs er lavede på bestilling i Storbritannien, hvilket afspejler en forpligtelse til at støtte lokalt håndværk og bæredygtig praksis. 

For lækker naturlig godhed til din hud med friskbagt hudpleje og duftgodbidder til hjemmet i bæredygtig 100% genanvendelig emballage, skal du tage et kig på Skyn Bakery. Ingredienser er 100% plantebaserede og bruger kun crueltyfree, veganske og naturlige ingredienser til alle produkter.

Skyn Bakery. Foto: Autumn Fair

Skyn Bakery er en lille familiedrevet virksomhed beliggende i Ormskirk, en lille by i det nordvestlige England, skabt af Clare Blasbery. Alle de naturlige håndlavede hudpleje- og duftprodukter til hjemmet fremstilles i hånden i deres lille studierum. 

Cave Scents er klar med en kollektion af stearinlys, vokssmeltere, diffusorer og toiletartikler. Lysene er fremstillet af voks af endnu højere kvalitet end sojavoks for at sikre, at deres footprint  er så lille som muligt. 

Jen Winnet Art slutter sig til pavillonen med sin kollektion af kunstværker, gaver og papirvarer med sine illustrationer af dyr og natur. Jen er en autodidakt akvarel øko-kunstner baseret i hjertet af det smukke Cotswold landskab, og hun henter inspiration fra verden omkring hende til at skabe farverige, indtagende illustrationer af dyr og natur. Alle produkter produceres på en miljøvenlig måde.

For bæredygtige og kreative notesbøger, hold øje med Meraki Notebooks. Deres skræddersyede træcover ser godt ud og er genanvendelige. Dermed reduceres spild. Notesbøgerne har fladt papir, og når den er skrevet ud, kan blokken med en ny.

Autumn Fair tilbyder udstillingspakker på tværs af alle sektorer, herunder The Summerhouse, et kurateret område for det smukkeste, stilstyrede og trendy interiørtilbehør og gaver; samt Home Living & Décor; Gave; Skønhed & velvære;  papirvarer og indpakning; Børn, legetøj og leg; Dagligdags; og inden for Moda, tøj og fodtøj; mode tilbehør; og smykker & ur. 

For at finde ud af mere og ansøge om New Business Pavilion, besøg https://www.autumnfair.com/new-business-pavilion

Meraki Notebooks. Foto: Autumn Fair

Men Cave Scents. Foto: Autumn Fair

Relateret indhold

30.07.2024Designbase.dk

Autumn fair: Ny business pavillion for den næste generation

29.07.2024Designbase.dk

EU’s forbrugermyndigheder går imod Metas nye forretningsmodel

26.07.2024Designbase.dk

Vi er dygtige til form og funktion

23.07.2024Witt

Sponseret

iRobot introducerer Roomba Combo® 10 Max + AutoWash™-dock

19.07.2024Designbase.dk

Future on Stage på Maison&Objet

17.07.2024Designbase.dk

Kunstig intelligens og håndstrik kolliderer

16.07.2024Designbase.dk

FableWood finansierer produktionen gennem crowdfunding

16.07.2024Designbase.dk

Gulvtæppeboom på Heimtextil 2025

Hold dig opdateret med designbase.dk

Bliv en del af design- og interiørbranchens eksklusive fællesskab. Få indsigt i de nyeste produkter, trends og tendenser, spændende interviews, temaer, unikke jobtilbud og spændende events.

Se flere temaer

Events

Se alle

Copyright 2023