Basic & More åbner livsstilsbutik i Viborg
I morgen slår Basic & More, der sælger blandt andet boliginteriør og isenkram fra rest- og overskudslagre, dørene op til en ny butik i Sct. Mathias Centret
Foto: Basic & More
I morgen, torsdag åbner Basic & More deres 22. butik i Danmark i Sct. Mathias Centret i Viborg. Butikken fører et bredt udvalg af prisvenligt boliginteriør, keramik og isenkram, der blandt andet kommer fra overskudslagre, har små skønhedsfejl, er fejlemballerede eller udgåede varer, samt et sortiment af egne varer.
”Vi ser frem til at åbne vores nye butik i det attraktive Sct. Mathias Centret, centralt placeret i hjertet af byen. Her vil vi tilbyde et bredt udvalg af livsstilsprodukter til lave priser. Vi glæder os til at byde alle kunder velkommen,” siger Søren Bryske Larsen, administrerende direktør i Basic & More.
Karl Johan Hasselbalch, centerchef hos Sct. Mathias Centret, oplever allerede inden åbning stor interesse for butikken.
”Vi møder stor begejstring for Basic & More’s ankomst, både blandt kunder og butikker i centret. Mange kender Basic & More fra blandt andet Herning Centret, og butikken kommer til at bidrage positivt til centret, både ved at øge kundestrømmen og tilføre et spændende sortiment, der komplementerer de eksisterende butikker,” siger Karl Johan Hasselbalch og tilføjer: ”Tilsvarende butikker med lave priser og bredt sortiment har vist sig yderst populære på kort tid, heriblandt vores Normal-butik. Basic & More er et stærkt supplement til udvalget i centret og giver kunderne endnu flere muligheder – uden at skulle søge andre steder hen.”
Hos Basic & More kan kunderne hver uge opleve helt nye varer på hylderne, heriblandt originale mærkevarer udvalgt efter mantraet: ’Vi køber billigt, og vi sælger billigt’. Butikken tilbyder et fast sortiment under eget brand, men størstedelen af produkterne kommer fra både danske og internationale brands.
”Vores sortiment spænder bredt fra isenkram og boliginteriør til keramik, accessories, mad og delikatesser. I stedet for at kunderne skal rundt i flere butikker, ønsker vi at tilbyde en bekvem shoppingoplevelse, hvor kunderne kan finde ting til både hjemmet, sig selv eller en særlig person samme sted,” slutter Søren Bryske Larsen.